Heia Start!!!

Froya88

Forumet er livet
Ikke at det har noen sammenheng,men TENK om spira kunne sitte idag som serien avsluttes og Start kanskje tar gull!! [:D] Da ville jeg blitt både GUL og SVART av glede!!! [:D]

Heia heia,Start!!!

Hehe,da er vi to!! [:D] Hater VIF noe sååå...!!! Spenningen skal stå i taket i kveld! Gleder meg som en unge!!! [:D]

HEIA TIL!!! Må vente til i mårra å se...

jepp, Heia start! idag er det folkefest i byen. Alle banker, butikker osv flagger i dag. det gule og svarte flagget![:D]

Jeg hater fotball[:'(]

Skulle gjerne vært der,men nei.. Dessuten frister ikke været så veldig,hehe.. [;)] Men er bundet fast til sofaen i kveld,skal ikke gå glipp av et øyeblikk!! [:D] Åh,så moro!!

Egentli BRANN fan jeg da!
Men i kveld heier jeg på START![:D][:D][:D] De har fortjent det, og rekdal-klysa kan få seg en smekk!!!!

ORIGINAL: Cissi

Jeg hater fotball[:'(]
Samme gjorde jeg før,Cissi! Helt til jeg begynte å følge med i eliten i år.. Herregud å moro! Klarer ikke å gå glipp av en kamp! [:D]

ORIGINAL: trampe80

Egentli TIL fan jeg da!
Men i kveld heier jeg på START![:D][:D][:D] De har fortjent det, og rekdal-klysa kan få seg en smekk!!!!

Helt enig og så er jeg litt fan av tom nordli

ORIGINAL: trampe80

Egentli BRANN fan jeg da!
Takk,trampe80!! [:D] Jeg HATER Rekdal!!! [:'(][:@][:D] Håper han får seg en skikkelig smell!! [:D] HEIA START!!! [:D]

Ja han fortjer en opptur nå etter så mange nedturer med sandefjord!!!

hehe det kan dere bare glemme jenter, i dag blir det tap for keiko og co, og enga vil seire som seriemestere, [:D][:D]

Nemlig,Pastella!! Etter å ha backet Start opp så mye som han har gjort,fortjener han og gutta virkelig en stor seier nå!!! [:D] Bare tanken på hvordan de var før Tom kom.. Han er utrolig!! [:D]

er også brann fan, siden jeg er derfra. men heia start i dag, det fortjener de[:D]

HEIA VÅLERENGA!!!!
skale på kampen i dag!![:D]

Da sier jeg takk for idag! [:D] Min kjære kommer hjem på øyeblikket,så tenkte jeg skulle lufte bissevoven vår først en liten tur.. [:)] Ok,da sier jeg bare tvi,tvi for i kveld,og går for at Start tar gullet! Jeg håper virkelig det! Tom fortjener det,og Rekdal trenger en på trynet! [:D] Kos dere masse i kveld,jenter! Ikke minst til dere som har tanker om sengevals i kveld. Har jeg iallfall! [:D] Og ekstra kos blir det iallfall hvis vi vinner! [:D]

Hehe,ha det fint,jenter! Ta vare på dere selv,og hverandre! [:D] Heeeia Start!!! [:D]

Back
Topp