Heia Sollise!

pebbles

Gift med forumet
Nå gjelder det Sollise! Stå på og lag en liten spire![:D]
 
Heia heia!!![:D]
 
masse lykke til..[:D]
 
henger meg på jeg å[;)]
 
heia, heia, heia!!

Inn med spiren, ut med mensen
Inn med spiren, ut med mensen
Inn med spiren, ut med mensen

Lykke til Sollise!!
 
Hjertelig, damer[:D]

Ja, nå har jeg jobba hele natta og hele dagen, puh[;)], så deilig med en pust i bakken...hihi[:)]

Ha 1 fortsatt herlig torsdag[:D]
 
Da er nok spiren i boks siden dere har stått på så hardt!!!
Jeg krysser fingrene for dere[;)]
 
Krysser fingra for at der bolledeig til heving nå [:D]
 
hehe, ja det hadde vært herlig[:D][:D][:D]
Men driver og lurer på disse el testene mine... for de er ikke positive enda....
Hadde jo vært greit om det stemte med tickeren min liksom... Men får
håpe el er her tross el testenes svar....
Har litt ømhet i underlivet, og det kan vel være tegn det!?!

Alle boller er hjertelig velkomne til heving her hos meg ihvertfall[;)]
 
Jeg syns du skal ta og kaste de el-testene så langt du bare klarer!!!! Kanskje de blir positive hvis de får seg en luftetur [:D] pebbles, Therese og jeg driver og starter pre-barselklubb [:D] - vil du være med? Vi skal kanskje treffes førstkommende tirsdag. Hadde vært veldig hyggelig om du ble med i Mjøsbrua Barsel [:D]
 
Hehehe, ja det var en god ide... Jeg kaster dem så langt jeg bare klarer[:D]
Svisj, så er det problemet løst[;)]
Ja, jeg svarte på den meldingen her et sted i sta... Men bor så langt unna dere, ellers
så hadde jeg nok dukka opp tirsdag jeg vet du...[;)]
 
Jeg så ikke at du hadde svart før nå nettopp.....Jeg lever i spenning om dagen..Min syklus har blitt fire dager kortere for hver gang etter at jeg kutta ut pilla. Hvis det fortsetter betyr det at jeg egentlig har IKM i dag....
 
Kult!!!! Da håper vi det, og at du er GRAVID [;)]
 
Å så spennende Lisa 79! Skal du teste nå, eller vente til over helga?
 
Tester med rfsu-test på lørdag. Vorspiel-testing som min venninne kalte det! Det er jo det jeg alltid har drømt om- å tisse på en pinne mens 6 mennesker venter utenfor dodøra [:D][:D] Men, men..Jeg har ikke lyst til å drikke uten å vite, så da får det bli vorspiel-testing [:)]
 
Da må jo testen være positiv da, når du har en heiagjeng med deg!
 
Det får jeg håpe!!! SWkal på polet i morra- i tilfelle jeg må drukne sorgen [:(] Ellers får jeg feire med solo [:D]
 
[:D][:D][:D] solo er også godt[;)][;)][;)]
 
Mmm, Solo er godt![:D] Sollise: bare for å være litt ekkel: Nå har du en jævlig tid foran deg! Det å gå og vente, kjenne etter symptomer og ikke vite er helt forferdelig! Så lykke til jenta mi![;)]
 
hehee, ja det skriver eg under på, ventinga er jævlig! [:'(] men DEN SITTER FOR ALLE SOM PRØVER NO!!! [:D][:D][:D]
 
Back
Topp