Heia :) ny her inne :)

Kirsha

Blir kjent med forumet
Hei :) gammel bruker men ny her inne på forumet. Ikke verdens mest aktive men sånn e d når man har flere søte små og bekkenløsning..da bi d litt begrensa me pc tid
. Tenkte æ sku presenter mæ å skriv litt om mæ sjøl :)
Æ e 36 år og gift. Bor i Bodø. Har 4 barn og venta nr 5 og siste me termin 21 Januar :) Har en gutt på 12 år, ei jente på 3 år. en gutt på 2 år og en gutt på 9 mnd :)
Så her kommer di som perla på ei snor :p

D va litt om mæ :)

Velkommen og gratulerer så mye med 5mann. Herlig med så mange små barn i huset og en "stor".

Heihei og velkommen til oss :)Ja, du har nok en fin gjeng med pærler i huset ditt :) HihiJeg er 29 og venter mine to første barn (tvillingjente og tvillinggutt) 24 Jan :)

Velkommen:) så koselig med en stor familie:) jeg venter mitt første barn 8 januar, så gleder meg veldig!:)

Sent from my HTC One SV using BV Forum mobile app

Velkommen hit :) Så utrolig koselig med stor familie, kommer fra en stor familie selv, og det har vært helt fantastisk (er fremdeles fantastisk)

Sent from my iPhone using BV Forum

Hei og velkommen! Artig når det kommer flere fra nord inn her! :):) så sprekt med en så stor familie !:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for koselig velkomst :) Kjempe kos me stor familie :) Har i alle fall nok å heng fingran i når di kommer så tett :) Endelig e mannen ferdig sterilisert så nu ska denne baby fabrikken legges ned :p

Velkommen :)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp