Heia m bilder

pusi82

Gift med forumet
Har vært veldig stille av meg og bare vært innom noen småturer i en ukes tid nå, det har vært pga jeg var på hjemplassen å vaska for fult i huset vi bodde i forje helg og denne uka frem til idag har vi hatt besøk av søsteren til samboeren min, typen hennes, en kattunge og ett marsvin hehe.

Noen bilder tatt denne uka

oss 3

guttan mine

Jan gir Casper mme

meg og gull gutten

åsså ett forferdelig bilde av meg, tvungen til å smile...huff hehe

Håper det går bra med dere alle sammen!

Yupp nå er det stille i huse så nå trenger man ikke være selskaps dame, da kommer jeg stadig innom!! [:D]

ORIGINAL: bente:

Fine bilder! [:)] Ja, det blir litt travelt noen ganger. Godt du er innom nå og da i alle fall! [:D]
[;)]

Fine og koselige bilder![:)] Bra du kommer sterkere tilbake[;)]

så fine bilder! Kjekt å få se fra hverdagen din[:D] Det av deg og Casper var nydelig! Glad du kommer innom oftere. Har savnet deg når du har vært så lenge borte[:)]

ORIGINAL: Fru Oreo

så fine bilder! Kjekt å få se fra hverdagen din[:D] Det av deg og Casper var nydelig! Glad du kommer innom oftere. Har savnet deg når du har vært så lenge borte[:)]

[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Perlemor til to

ORIGINAL: bente:

Fine bilder! [:)] Ja, det blir litt travelt noen ganger. Godt du er innom nå og da i alle fall! [:D]
[;)]

[:D] Så koselig å høre at man er savnet!!
Ja det bildet av meg og Casper ble ikke så verst ser dere bort fra at jeg ser som vanlig ut som ett takras på hodet hehe [8D]

Back
Topp