heia. Livstegn.

usjda! Sender en stor klem din vei!! (og du kan jo eventuelt lufte deg litt på den andre siden hvis du har behov for det!)

Det var ikke kjekt å høre. Sender en klem til deg!

Æsj ja takk! Ikke no hemmelig, bare måtte klage..

4 siste ukene av ferien/permisjon gikk til å ha vondt i en rotfyllt tann og 3 pencilinkurer. Så fikk jeg ut tanna og de neste to ukene jobba jeg og gikk dag til tannlegen fordi jeg hadde helvettes vondt der de trekte tanna og i tanna forran, så måtte legge inn en dott med pencilin i hullet etter tanna i 2 uker. Lørdag fikk jeg vondt i magen, søndag verre. Mandag skulle jeg til samtale på sykehuset etter en koloskopi undersøkelse i juni, betennelse i tarmen. Vondt i magen, og enda vondt i magen. Kjennes ut som rier, bare ingen unge og innoverbula mage og springe på do med diaree...
Legen på sykehuset ville IKKE høre på meg når jeg sa jeg ikke klarte svelge tabeletter, og var skikkelig teit og svarte meg. Så sa jeg på dama på apoteket at jeg ville se tabelettene først, de var 800mg og SVÆRE. Jeg deler en zyrtek for å få den ned. Så jeg sto nesten å grein på apoteket. Men hu sa de fantes i stikkpiller og ba med ringe fastlegen.
Ringte sykehuset dagen etterpå, og spurte om legen jeg hadde vært hos kunne skrive ut stikkpillene til meg istedet, sykepleieren skulle skjekke det ut og ringe tilbake, høre aldri noe. Dro til legesenteret mitt, og fikk det hos en vikarlege heldivis. Men apoteket har de jo selvfølgelig ikke inne, så får ikke før i morgen.

og strømkablenen til pcn er gåen, har endelig fått lånt en pc nå. og mobilen min er og gaiken så får ikke vært på fra den heller...

livet er så hærlig i perioder dere!!!
gratulerer om dere kom dere gjennom!

Uff da, høres ikke godt ut i det hele tatt!
Masse god bedring til deg og håper du slipper å gå så lenge med vondt og at de finner ut av det!

STOOOOOOOOOOOOOOOOR
KLEM til deg!

ORIGINAL: MorTilOliverogMarkus

Uff da, høres ikke godt ut i det hele tatt!
Masse god bedring til deg og håper du slipper å gå så lenge med vondt og at de finner ut av det!

STOOOOOOOOOOOOOOOOR
KLEM til deg!

Takk!! Og burde vell egentlig ikke klage for er nok maaaaaaaaaaange som har det mye verre. Men skikkelig kjedelig altså. og så får man så dårlig samvittighet ovenfor jobben, de to første ukene borte 1 time midt på dagen for tannlegetime, og nå sykemeldt.. joho....

oj sannelig hvert gjennom litt du da[&o] æsj så kjedelig.
håper virkelig det blir bra igjen og det kommer noen lyse fine høstdager uten piller og smerter[;)]

klem klem[:)]

uff!!!! det er så DRITT når man er i sånne perioder!!! ALT som kan gå galt skal lissom gå galt samtidig!!
har et sånn her nå og! det ene etter det andre[:'(]

sender deg en MEGA klem! vet hvor ufattelig mye krefter som tappes når man holder på sånn!

Back
Topp