Heia Knut!!

snusmumrik

Forumet er livet
Hahahahha... jeg flirer meg ihjæl av han Knut på norske talenter... haha

hahahah ja!! [:D] kor gammale e han egentlig?? [&:]

ORIGINAL: An9e

hahahah ja!! [:D] kor gammale e han egentlig?? [&:]

43 fant jeg ut når jeg søkte det opp... hehe

ORIGINAL: KiNiZ

digger Knut, han er rå!!! hehe[:)][:)][:)]

Yeah...jeg heier på han!!! [8D]

ORIGINAL: snusmumrik

ORIGINAL: KiNiZ

digger Knut, han er rå!!! hehe[:)][:)][:)]

Yeah...jeg heier på han!!! [8D]

Eg og! Einaste innslaget så eg virkelig lo av!

JAAAAAA!!! hahaha... enn at han gikk på bekostning av alle de flinke folkene da...haha

hahahaha han gjekk rett te finalen [:D]

Vet ikke om jeg synes han var best egentlig.. men gud så artig... haha... tror jeg må stemme på han i finalen...

hehe skrudde på itte nyhetene eg, å har kje sitt d før så vett kje kem som e bra å ikkje [&:]
men syns d va festlig at han gjekk videre, gamle maen i adidas joggedress og pannebånn [8D]

Vet ikke om jeg synes han var best egentlig.. men gud så artig... haha... tror jeg må stemme på han i finalen...

Huff, patetisk synes jeg, når man tenker på alle de flinke talentene! Nei, håper Marie og Julie blir et wildcard![:D]

ORIGINAL: Cowgirl86

Huff, patetisk synes jeg, når man tenker på alle de flinke talentene! Nei, håper Marie og Julie blir et wildcard![:D]

Enig at fiolindamene var noe nytt og spennende, men kvinnfolk med gitar og grupper som danser har jeg sett en million ganger nå. Ikke at de ikke er flinke, men syns at det er litt kjekt å se noe nytt også (og virker jo som om de som stemte for en gangs skyld hadde samme mening som meg). Heia Knut sier jeg[:D][;)]

Back
Topp