heia jenter:)

Emilie3

Flørter med forumet

heia jenter. 

jeg er bare innom og lurer på et spør... 

og starte på "nytt" med et nytt svangerskap.

jeg var så uheldig og mystet nå på fredagen (10) og har nesten sluttet og blø. jeg var i uke 6.

så lurer jeg på, kan jeg og sambo prøve da på nytt igjen nå som jeg har sluttet og blø? eller må vi vente?

Noen som vet?

Forskjellige leger gir forskjellige svar...

Men utifra meg selv! 

I starten av januar hadde jeg en spontanabort, akkurat som du, jeg var kortere på vei da, 4+2. Jeg ble gravid igjen med en gang, og alt ser bra ut :) Har tatt 3 HCG prøver på 38-991-6400. Har også fått fancy brev av legen der hun bekrefter at jeg er garvid. Og hvis du lurer så skrev jeg ikke feil, jeg er altså garvid! Ifølge legen *humre*

Så for oss så ser det ut til at å hoppe rett på prøvinga var en god ide ;) 

Håper det samme gjelder deg!! Lykke til

Det finnes ingen medisinsk grunn til at du ikke kan prøve å bli gravid med en gang:)

tusen takk for svar jenter!

jeg må bare være ærlig, jeg savner dette forumet vær dag.. nesten som jeg må innom og "se til dere" ;) 

vi skal starte på nytt, når jeg er HELT ferdig blød. så kansje vi havner i nov eller des. forumet :D 

håper det går bra med dere alle. jeg tenker på dere, og er innom og ser av og til :D 

Koselig at du fortsatt er "endel av oss". Og jeg håper av hele meg at dere lykkes snart igjen! <3

Kakken skrev:
Koselig at du fortsatt er "endel av oss". Og jeg håper av hele meg at dere lykkes snart igjen! <3

sign ;-)

Skytten84 skrev:
Det finnes ingen medisinsk grunn til at du ikke kan prøve å bli gravid med en gang:)

Det jeg kan råde deg til, ut i fra å ha snakket med utallige gynekologer om dette, er: Vent ihvertfall en menstruasjonsyklus. Etter en spontanabort der en ikke foretar utskrapning, sitter det nesten alltid igjen rester i livmoren, som vil komme ut ved neste menstruasjon. Dersom en blir gravid igjen før dette har skjedd, er risikoen for en ny spontanabort større. Vel og merke ikke mye, men noen prosenter. 

Lykke til!!!! Vet hva du går igjennom, har hatt noen SA selv. 

Me stoppa aldri å prøve heller, og ny spire satt etter 6 veker:-)

Kakken skrev:

Sign. <3

lykke til videre, håper det sitter en ny spire snart :)

hei igjen jenter. 

jeg vet ikke hvor jeg skal få ut min frustrasjon.. 

jeg er da ikke en av dere med spiret i magen :( 

MEN nå er det kroppen min som spiller meg et pust. jeg blir så utorlig lei meg, og kansje en smulle irritert... 

Hormona.. di er hær, jeg er kvalm dagen lang, og trøtt og brystan er utorlig vonde... akk samme som jeg hadde når jeg var gravid.. 

skal ikke kroppen regulere dette, at jeg ikke er gravid.. men enda har jeg disse plagene nå som jeg ikke er det... 

noen andre som har mystet som hadde det på samme måten? 

Jeg har mista, og fikk tabletter til å støte ut alt. Men mener å huske at alle symptomer forsvant ganske raskt. 

Så leit å høre at du har mistaemoticon

Vi fikk to forskjellige svar om det og prøøve igjen (jeg mista i MA) noen mente det var lurt og vente mens andre sa det bare var og prøve med engang jeg hadde slutta og blø. Positivt overasska ble vi da jeg allerede neste måned ble gravid med ei som nå blir 3 år i sommer Ønsker deg masse masse lykke til:)

Back
Topp