heia!! har funnet nette på hytta!! :)

¤Annoying Orange¤

Elsker forumet
Har slitt litt idag.... vært svimmel,slakk vondt i hode, kvalm og skikkelig utav det i varmen.... tror jeg må ha heteslag eller noe i den duren... føler jeg ikke har gjort annet enn å drikke vann.. men alikevell blir jeg ikke så mye bedre...
Det merkeligste er at jeg svetter ikke.... å det burde jeg jo siden jeg føler meg glod varm....
noen som har vært borti noe lignende eller???

Nei jeg svetter mer nå enn jeg pleier.. men dytter for deg[:D]

hmm. vet ikke hva det kommer av. Men om dere plages av varmen så kan dere trygt komme oppover til Bodø. her er det 9 grader (og det er varmere enn det har vært den siste mnd) ;) tragisk sommer!

ORIGINAL: ¤Annoying Orange¤

Har slitt litt idag.... vært svimmel,slakk vondt i hode, kvalm og skikkelig utav det i varmen.... tror jeg må ha heteslag eller noe i den duren... føler jeg ikke har gjort annet enn å drikke vann.. men alikevell blir jeg ikke så mye bedre...
Det merkeligste er at jeg svetter ikke.... å det burde jeg jo siden jeg føler meg glod varm....
noen som har vært borti noe lignende eller???

helt i starten...
følte at jeg aldri ble kald og svettet ikke i det heletatt... så ble mange kalde dusjer for å kjøle hodet ned...

tror d må ha vært noe galt med kroppen igår.... for idag er jeg normal og svetter i varmen.... var nok bare noe unormalt igår....
(hadde litt blod på papiret i natt da så ble litt redd men er ikke noe nå)

Satser på at d var et engangstilfellet...

Ha en fortsatt go dag!!! [;)]

Så bra at ting har stabilisert seg i dag da[:)]
Kos deg masse på hytta og håper svetten fortsetter å renne, he he[;)][8D]

Back
Topp