Heia enga!!!

jas

Forumet er livet
jeg måtte bare!!! Varmer skikkelig opp jeg nå!!![:D][:D][:D]
Mistenkelig få Vif fans her..hmm

må dessverre gå jeg! Skal spise middag hos mamma og pappa, så skal jeg dra på kamp!
Ønsker dere alle en fortsatt god søndag!! [:D]

Stor klem fra lille meg [:D]

nei og nei.. hva er dette, ham kam ligger under 0-1 hmmmm ikke bra[:@]

Haha, Start begynner å ta innpå igjen! Håper Vålerenga tapers å det synger etter!!! HEIA START, GUL OG SVART, VI SKAL VINNE IDAG DET ER KLART!!

så bra flere ham kam fans her ja!! men nå ligger dem jo under 0-2 hmm dette er vertfall ikke bra.... og skyter over på straffe[:@]

hehe hadde marius vært på enga skulle jeg heia på ham til jeg fikk et lite nurk på ham kam:)) men vil virkelig ikke at enag skal vinne

bra vi ikke lever for laget vårt slik som mange gutter gjør da, at det ikke går utover vennskapet mener jeg.. [:D] nå leder rosenborg 3-0 er nok punktert nå... blir spennende å se vif ja.. men jeg må på jobb før den er ferdig

hmfr ja dårlig av dem ass.... kult det er fler som heier på ham kam ja:) er du fra hamar??

huff de skulle nå ha slått rosenborg a gitt, men de har jaggu kommet seg rbk, ja sant som du sier trine82, bra man ikke lever seg så inn i det men liker ikke enga, kan ikke noe for det.... sorry

ja ja dette ser dårlig ut for ham kam[:'(]

jeg kommer opprinnelig fra hamar ja, men nå bor jeg i sandefjord da...

kommer du fra hamar??

huff ja det ser ikke mye lovende ut...... jeg bor like ved hamar jeg... men kamma i hjertet mitt fordet:D

jeg har ikke fått fulgt med så mye og vært på så mange kamper de siste årene siden det er så langt å kjøre, men jeg må jo holde med de for det da!!![:)]

ja det syns jeg du må:) hehe selv om du har flytta er de jo i hjertet ditt vettu[:D] vi får håpe det går bedre neste gang:)

vi får krysse fingra og håpe på det[:)][:)]

er det bare enga fan her håper LYN vinner jeg da

Back
Topp