Heia buss-selskaper!!

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Ufattelig latterlig! Første buss inn til Oslo går kl 0758![&:] Skjønner dem ikke at folk begynner på jobben kl 08??

Da er jeg ikke på jobb før kl 09! Er jo arbeidsdag i morgen også da.. selv om det er nyttårsaften.

Grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!! Sånn, måtte bare få ut litt frustrasjon her!

ORIGINAL: TinaCeline

gad >_<

Har du mulighet for tog?

Går ikke noen tog fra her jeg bor.. men går jo egentlig utallige busser til et tog da.. som korresponderer..

Går også egentlig utallige busser inn til Oslo.. Men ingen av de går i morgen.. bortsett fra den rundt kl 08

Sikkert 7-8 ruter som er kuttet ned i morgen

ORIGINAL: DivaAnnie

Er det vanlig arbeidsdag i morra? Blir det ikke mer som en lørdag? (jeg har bare jobba skift så har ikke peil på kontortider og slikt)
Men skjønner frustrasjonen!

Bussrutene tror jeg skal kjøre søndagsruter.. eller lørdagsruter.. men til og med alle de bussene går ikke i morgen..

På lørdag og søndager har jeg flere muligheter å velge i mellom..

Kjipt det her altså..

De må nesten få litt fri de også, de alle fleste har vell fri i morgen?[:)]

ORIGINAL: Heijdii

Det er jo ingen helligdag så ser ingen grunn til at det skal være det for bussjåfører heller igrunn....
Og de fleste jeg kjenner jobber i morgan, alle i butikk og banker og noen i bhg +++

ORIGINAL: ~Ludviks mamma~

ORIGINAL: Heijdii

Det er jo ingen helligdag så ser ingen grunn til at det skal være det for bussjåfører heller igrunn....
Og de fleste jeg kjenner jobber i morgan, alle i butikk og banker og noen i bhg +++

Sikkert bare her nesten ingen skal på jobb da, hehe..
barnehagen er stengt, butikken stenger kl 16 og de fleste jeg kjenner har fri![;)]

Back
Topp