heia augustmammaer

Zera

Forumet er livet
Hva er så planen dere idag da?[:)]

Igår TETT pakket typen bilen med papp og plast, og når jeg sier tett pakket, mener jeg så tettpakket jeg ikke klarer å se bak og har bare plass til en unge i baksette... hehe
Så skulle vi på miljøstsjonen å kaste det, og tror dere ikke der var stengt?!?!?! Er ikke mulig, og itillegg har de ikke åpent i helga[&:]
Så blir ikke mye ut på tur i helga nei... jaja.. shit happens[:)]

Om vinden gir seg litt blir det å pakke på jentene litt klær, har de i søskenvogna og gå en liten tur eller noe[:)]

Vi skal til fotografen å ta bilder i dag[:)]

haha, uffuff, sånt er jo bare typisk da!
søster har flyttet, men må tømme gamle leiligheten helt, så skal dit med søsters og pappa idag og gjøre ferdig.
gruer meg, for er ikke ryddet ut ordentlig der siden familien flyttet inn i 1938[&:]

håper vi blir ferdig! skal rose meg med godis og film ikveld [:D]

håper dere får tatt dere en fin tur da[:)]

Typisk![:D][8D]

Jeg skal dra å kjøpe en morsdagsgave til mamma etterpå, en vinflaske tenkte jeg[:)] så da blir det en trilletur på meg å Andrea.. Vi to skal være hjemme alene ikvled, å da blir det vel mye godis, pottis og brus [;)]

Og imorgen regner jeg med å bli bortskjemt, noe annet er nedtur![8D] er vel imorgen det er morsdag, eller tar jeg feil? [;)]

ORIGINAL: happymeg

Jeg skal dra å kjøpe en morsdagsgave til mamma etterpå, en vinflaske tenkte jeg[:)] så da blir det en trilletur på meg å Andrea.. Vi to skal være hjemme alene ikvled, å da blir det vel mye godis, pottis og brus [;)]

Og imorgen regner jeg med å bli bortskjemt, noe annet er nedtur![8D] er vel imorgen det er morsdag, eller tar jeg feil? [;)]

Er nok ikke før neste søndag det:-) er alltid andre søndagen i februae:-) dvs 13.02 i år:-):-)

Her blir dagen brukt til å ligge på madrass forann tven som resten av uken :-( fjernet visdomstann på onsdag og må fortsatt ta paralgin forte for å takle smertene!! Skulle mye heller ha fødet mange ganger enn å ha disse smertene altså!! Hehe

Dagens planer består av 4 ting;
* kjøre unga opp i slalombakken
* trille tur /gå tur med Frida Marie og Mille (valpen vår)
* hente unga og reise opp i Vikersundbakken hvor det skal trenes på dansen til sangen til Madcom Glow! skal jo være prøve VM neste helg...http://www.vikersund.no/default.asp?side=node&nodeID=30
* og siste planen;
NYTE KVELDEN MED FAMILIEN MIN!

hadde egentlig store planer om å male gjeste-rommet i dag, men så har lillemor blitt så forkjøla så ho vilbare sitte på fanget til mamman sin i dag ... så her blir vi nok inneå koser oss i dag [:)]

ORIGINAL: Traxzara

Er nok ikke før neste søndag det:-) er alltid andre søndagen i februae:-) dvs 13.02 i år:-):-)

Her blir dagen brukt til å ligge på madrass forann tven som resten av uken :-( fjernet visdomstann på onsdag og må fortsatt ta paralgin forte for å takle smertene!! Skulle mye heller ha fødet mange ganger enn å ha disse smertene altså!! Hehe

åå ja.. HAHA!
Jeg latet som jeg var litt snurt for at ikke kjærest hadde ordnet noe til meg (han får lønn på mandag så var litt blakk), så han er ute på ærend no.. tippe køpesenteret rett ved[8D] stakkars[:D][;)]

God bedring da! jeg skulle egentlig trekke tann mandag som var, men jeg brukte "sykt barn" kortet fordi jeg ikke ville [&:] hørt det er så vondt!

Vi var å så på bryllupslokale. Var fiiiint, så nå er det booket og på plass. Ellers har mannen bursdag i morra, så blir å pynte marsipankake og vaske litt... Kommer vel en del folk i morra [:D]

ORIGINAL: Traxzara

Huffameg, er det så vondt enda?

Her har dagen gått i ett...

Vaska hus, vaske klær, vaska sengetøy, skifta på senga, støvsugd og tørka støv..Mata unge,skifta på unge,fått unge til å sove,leka med unge, klippet håret til naboen,hatt besøk av søsknene mine.. Fikk endelig satt meg på rævva nå.. Skal vel snart hente inn unge som sover ute, spise middag,få hun til å spise og få hun til å legge seg. Og så skal jeg bare SLAPPE fullstendig av på sofane...

Nei huff, der var du jaggu uheldig Zera!!
Idag har vi hatt barnebursdag her hjemme. 12 barn til bords [:D] Gikk greit det.
Etter at barna dro, vaska jeg hele huset. Nå sitter jeg og kul`ern foran datan [:D]

Back
Topp