Heia alle sammen!

Tweak

Forumet er livet
Er ikke så mye her inne nå, jeg er så trøtt for tiden at jeg fint kan gå og legge meg kl 21... I kveld er jeg faktisk fremdeles oppegående, men dette innlegget er nok det siste jeg gjør før jeg kubber!
Julia skravler og danser og synger og leker og bare koser seg om dagen! Bare ett lite problem og det er at en eller to tenner er på vei og hun spiser nesten ikke... Regner med at det justerer seg snart men jeg er glad hun har litt å gå på. Er jo så uvant at hun ikke spiser en hel skive en gang når hun vanligvis sluker to og gjerne en yoghurt attpå!

Ellers så øver hun på å drikke fra kopp og det er jo stor stas selv om det blir mye gris, he he. Hun fant plutselig ut at hun klarte å skru på vannet i vasken på badet og ikke bare av (må jo løfte opp!) og da kan hun fint fylle koppen med vann selv (den koppen jeg bruker til vann sammen med vitaminene). Ender opp med søkk våt jente ja!

I dag syntes jeg så synd i henne! Vi var i byen og kjørte hjem i sovetiden. Vanligvis er det bare å løfte henne fra bilen og over i vogna. Jeg var jo så stuptrøtt at jeg så frem til en liten hvil selv også. Men neida, hun våknet etter en halvtime i bilen og ville ikke sove mer! Hun var så trøtt i kveld at hun hadde mørke ringer rundt øynene! Stakar lita! Håper vi får en god natt alle sammen!

De er utrolig søte i denne alderen  Alt de finner på!!!

Back
Topp