Heia alle sammen, I'm back...

Livva81

Glad i forumet
Ja da va vi heime fra ferien, huff måtte den aldri ta slutt[:)] Vi har hatt en fantastisk ferie me masse opplevelsa å fint vær og vi har kosa oss masssse[:)] Men på mandag e det tebake på jobb om æ vil eller ikke[8|]

Torsdag 5 august va vi på vårres andre ul. Vi fikk høre hjertelyden te gulle vårres å mor lå me tåra i auan på benken. Det e heilt utrulig at ett nøste på 6,09cm ligne på ett menneske me både arma og bein som sprelle vilt der inne. Det va bare heilt fantastisk å se den lille denna gangen
Gynekologen tok utvendig ul først og som dokker ser vise det at æ e 13+1 uke da, han sa vi fikk bedre bilda av innvendig ul så selvfølgelig ville æ det da, men da fant han ut at æ va 12+4 uke og det va d han gikk ut etter... synes d va litt rart æ men men så lenge alt e i orden me gulle vårres e æ fornøyd. Men æ synes aldeles ikke at invendig ul viste nåkka bedre bilda.

Å tenk denna gangen klarte vi oss te uke 12 og den magiske grensa vi e bare så overlykkelig nu at dokker ane ikke[:)] så nu kan vi senke skuldran før nu kommer vårres etterlengta gull te oss snart

Så herlig liten baby du har liggende i magen, velkommen tilbake fra ferien [:D]

ORIGINAL: *Sperminator*

[:D][:D]

Takk takk[:)]

Sign [:)]

Tror jeg var veldig heldig med bildene mine, ser det mye tydeligere syns jeg. Eller?

Ikke for å kuppe tråden din altså, bare syns det er rart at det kan være så forskjell. Jeg var 12+1 her. Kanskje det er forskjell på ul-utstyr??

Ska nok ikke se bort fra at det e forskjell på UL-utstyre te de nei.
Æ går te Johan Bergh på Madla. Kor du har vorre og tatt UL?

ORIGINAL: Livva81

Ska nok ikke se bort fra at det e forskjell på UL-utstyre te de nei.
Æ går te Johan Bergh på Madla. Kor du har vorre og tatt UL?

Sjå Kari Utne på Bryne[:)]

så nydelig lite knott du i magen har :) velkommen tilbake fra en flott ferie :)

Jeg gikk også til Johan Bergh på Madla med første mann. Fikk gode bilder, og syns bildene dine også er gode, men kan jo ha noe å si hvor langt man er kommet. Men nydelig huleboer du har [:)]

Jeg gikk også til Johan Bergh på Madla med første mann. Fikk gode bilder, og syns bildene dine også er gode, men kan jo ha noe å si hvor langt man er kommet. Men nydelig huleboer du har [:)]

Tusen takk[:)]
Glede mæ bare te huleboeren min kommer ut æ[;)]

fine baby'n
Velkommen tilbake fra ferie! [:D]

[:D]

For en herlig liten baby [:D] Velkommen tilbake!

Back
Topp