hei

Strikkeguri

Elsker forumet
jeg har mest vært på før svangerskapet, forumet, men nå har vi blitt henvist til prøverør da det ikke ser ut til å gå av seg selv, så da kan det godt hende jeg kommer til å henge her litt også fram over, om jeg får lov[:D]

Velkommen skal du være [:D] Dette er en knall gjeng som du garantert vil trives med [:D]

Velkommen hit skal du være, her er det en kjempegjeng som stiller opp altid på godt å vondt. Masse lykke til framover, det kommer til å bli en spennede tid. Ingen spørsmål her er for dumme og alle svarer så godt de kan.

ORIGINAL: fano

Velkommen skal du være [:D] Dette er en knall gjeng som du garantert vil trives med [:D]

Velkommen[:)]

Det er klart du kan det. Ønsker deg velkommen til oss[:)]

ORIGINAL: Hoppla

Det er klart du kan det. Ønsker deg velkommen til oss[:)]

sign denne[:)]

Velkommen!!! [:)]

ORIGINAL: Chumalunga

Klart du kan, velkommen! [:)]

ORIGINAL: fano

tusen takk alle sammen [:D] hvordan er det igrunn å være i prøverør situasjon??vet liksom ikke helt hva jeg går til for å si det sånn..

Hm.. Det verste syns jeg er ventetiden.. Og skuffelsen om det ikke går[:(] Da er det kjempe godt å ha jentene her inne.

Selve medisineringen reagerte jeg ikke mye på og syns ikke det var så ille. Bare å spørre om det er noe du lurer på.
[:)]

Back
Topp