Hei :-)

MiniSnella

Elsker forumet
Hei,

Melde meg inn her eg åg nå.. :-)
har bare kikka her inne fram te nå for ville venta te de magiske 12 ugene.. men klare ikkje holda meg lengre..
E ifølge mens 8+4 idag... men har ein truande abort på gang nå..
har og mysta 2 ganger tidligere så hadde håpt at denne gangen satt det.. :-)

termin e 25 okt :-)
Og eg e fra Stavanger, så skrive dialekt.. :-D

Hei!
Velkommen og gratulerer, flott med litt dialekt her inne også...[;)]

ORIGINAL: Miss lilla m baby

hola[:D]

ORIGINAL: mamma 05. og 09

Velkommen inn her og lykke til:):)

[:D]

Gratulerer med spiren! Har du vært på ul og sett hjerteaktivitet? Ligger du HELT I RO nå?
Krysser alt jeg har for deg!! Vet alt om hvordan du har det. Er gravid for 6.gang, og er uten barn.

Stor klem fra meg

Ja har vært på UL.. 2 ganger allerede :P

Fysste gang hos privat jordmor .. klarte ikkje venta te legetimen for den nå på fredag så va.. :D
Hu såg hjerteaktivitet og målte den e 150.. litt usikker på ka det betyr men hu sa det va bra.

Va hos gynekolog på fredag, han såg åg hjerteaktivitet men sa ikkje så møye.. eller.. eg forsto ikkje alt han sa (tysker) ;-)

Men idag hos legen såg eg rapporten han hadde skrevet og då sto det truende abort så eg blei sygemeldt i 2 uger..
så kan sej det sånn at eg gjekk litt ner i kjelleren mentalt sett.
hadde trodd å håpt det sko gå bra denne gangen.. men får bare kryssa fingrane for at det gjør det tross litt blødninger! :-)

Når du har sett aktivitet to ganger er sjansene ihvertfall mye større. Hold deg heilt i ro.. Jeg heier på deg ! Sa nettopp til mannen min i sted at oktober 2010 er det forumet jeg har vært på som har hatt minst aborter. Satser på at den trenden fortsetter!

Masse lykke til !

KLEM!

ORIGINAL: mamma 05. og 09

Velkommen inn her og lykke til:):)

Hadde vært fantastisk om den trenden fortsatte ja :D

men 6 ganger.. håpe virkelig det sitte denne gangen på deg då!!!! :-) :-)

Back
Topp