Hei!

Tomrane

Elsker forumet
Hei jenter!

Vil bare gi meg litt til kjenne her inne, siden jeg har sneket meg rundt her inne en stund. Nå hører jeg egentlig ikke til her inne, men det var en periode jeg var sikker på at jeg skulle hit så da begynte jeg og snike litt her. Kort om min historie:

Etter 1 år med prøving, fikk jeg konstatert grove celleforandringer og forstadiet til kreft i livmorhalsen. Ble opererert for dette i november 2007. Fikk da beskjed om at det kunne bli vanskelig for meg og sambo og bli gravide på den naturlig måten og at vi måtte belage oss på assistert befruktning (har også endometriose viste det seg) Da begynte jeg og snike her inne [:)]
Sjokket var derfor stort da jeg plutselig fikk en positiv test i februar 08. Dette endte dessverre i SA i uke 7 [:(][:(][:(]
(fikk vite da av legen at siden jeg hadde hatt den operasjonen jeg hadde, at jeg har større sjans for SA- ikke akkurat oppløftende)

Meeeen, i juni 08 fikk jeg jammen en positivt test igjen. Klarte overhodet ikke og glede meg over dette, siden faren for SA var stor. Ukene sneik seg saaaaakte av gårde og jeg rundt 12 uker. Veldig letta! Var på UL i september viste det seg at jeg hadde en vilter liten gutt i magen min! DA klarte jeg endelig og juble litt [:)] Så på kontroll 2 uker senere (hadde en blødning), fikk jeg beskjed om at jeg hadde EKTSREMT kort livmorhals (skal helst være 4 cm og lukket , min var 1,2 ca og litt åpen). Legen sa da at jeg måtte belage meg på prematur fødsel [:(] Ble 100% sykemeldt, og fikk beskjed om og ligge...

Enden på visa er heldigvis lykkelig; 27. februar 2009 kom Eirik til verden (3 dager ETTER termin!!!)
Så mange odds imot oss til tross, så har jeg idag verdens herligste lille gutt!

Vet at jeg er utrolig heldig og dere synes kanskje det er litt dumt at jeg sniker her inne, siden mitt forløp er virkelig INGENTING i forhlod til dere her inne. Men jeg rakk allikevel og føle på vonde tankene og panikken; tenk om jeg aldri kan få barn og alle tårene jeg felte når jeg så gravide mager på gata osv. Det var vondt!!! [:(]

Vil bare si at jeg blir så oppriktig glad når jeg har vært her inne og ser at fler og fler lykkes!!!! Og hvor vondt det gjør i hjertet når jeg leser om de av dere som ikke lykkes [:(] Unner ALLE her inne at det skal gå bra! Ikke gi opp jenter [:)]

Ble veldig mye lenger enn jeg hadde tenkt dette [8|]

Men da vet dere ihvertfall hvem jeg er(er ikke sikkert noen har lurt en gang [8D])!

Ha en fin dag [:)]

Hei[:)]
Så flott solskinnshistorie[:)][:)][:)] Godt å vite at mirakler skjer[:)] Gir håp[:)][:)][:)]

sign[;)][;)][;)]

Kjekt med slike solskinnshistoriar! Har jo vore gjennom masse du og! Gjer oss som er midt oppi denne kampen håp å lesa slikt[:)]

Back
Topp