hei

UllaBritt

Glad i forumet
heisann![:)]

ville bare hilse på dere som hører til her inne, jeg har selv vært gjennom prøverørsforsøk, her ble det klaff på andre forsøk og prinsen er i dag 3 mnd!
kjenner på følelsen av å gå å vente å komme seg gjennom alle medisineringene når jeg leser noen av innleggene her, det er ikke noe særlig.
men... jeg fikk det til, så da får vel alle det til [;)]

viste ikke at der var et forum for assistert befruktning, kommer vel til å "henge" litt her fremover [:)]

Hei du [;)] Og gratulerer så mye med den nydelige gutten din [;)]
Her inne er det en fantastisk fin gjeng, noen som har lykkes, noen som fremdeles holder på og noen helt nye i "gamet". [:D]

hei[;)]for en liten nydelig gutt du harjeg har hatt 3 icsi og 2 fryseforsøk, vært gravid 2 ganger men mista spirene. skal i gang med 3 fryseforsøk til høsten, håper spiren sitter da. har en gutt på 10 år som sårt ønsker seg søsken[:D][:D]hvilken klinikk hører dere til??

ORIGINAL: t.t.h.

hei[;)]for en liten nydelig gutt du harjeg har hatt 3 icsi og 2 fryseforsøk, vært gravid 2 ganger men mista spirene. skal i gang med 3 fryseforsøk til høsten, håper spiren sitter da. har en gutt på 10 år som sårt ønsker seg søsken[:D][:D]hvilken klinikk hører dere til??

åhhh.. det blir tilslutt... mitt råd er å ikke tenke på det.. men det har du sikkert hørt tusen ganger før [;)][&:]
blir spennende til høsten da, det er jo lettere for deg når det er fryseforsøk da, slipper sprøyter og alt det der.

jeg hører til st.olavs [:)]

jeg blir vel prøver snart igjen jeg også, har jo fire egg i frysern[;)] kan jo ikke la de gå tilspille!

Heisann. [:)] For en vakker liten gutt du har.
Koselig å høre når noen lykkes. Ingenting er bedre enn det.

Skal igang med vårt 6 ICSI nå til høsten, så blir nok en spennende tid for oss.

Back
Topp