Hei...

Mammatil2ogGRAVID

Forelsket i forumet
Hei... Tror jeg havner her inne jeg, kanskje... har ikke vært hos legen ennå, fant ut at jeg var gravid i dag, har tatt tre tester:)
Å siste mens var 9 juni, så etter utregningene ble de mellom 18 og 22 mars som skulle være termin...
SÅÅ hei jenter:)

Et lite spørsmål? Når gikk dere til legen med at dere var garvid?

hei velkommen hit og gratulerer [:D]

jeg skal til legen i morra, men den lege timen fikk jeg før jeg viste at jeg var gravid [:)] men det er vel normalt å dra til legen rund uke 8 eller 12 [:)]

Gratulerer så mye med den lille spiren og velkommen hit =)
Jeg har ikke noen barn fra før, men har fått time til min første svangerskapskontroll hos lege i uke 12 [:)] Er vist vanlig mellom uke 8-12!

Tusen takk for svar:)
Huff, ser det er såå mange som blør her, blir helt skjelven jeg...
Har hatt problemer med å blir gravid så håper virkelig spiren sitter:)
Tenkte kanskje å ringe legen min på mandag, da er jeg ca 6- uker på vei eller noe sånt...
ser det er så mange som har vært på tidlig ul? Hvordan får man det?
Det er vel da de virkelig går opp for en at de er en liten spire i magen:)

Hei! Velkommen!
Jeg hadde første legetime i dag, er ca 7 uker på vei.

Jeg testet positivt 1.juli, var hos lege mandag (hadde med knerten, så måtte komme tilbake) og tirsdag (GU, blodprøver, helsekort for gravide etc.) denne uka. Skal til legen i midten av august på GU igjen.

Virker som det er mange koslige jenter her:) Gleder meg til å bli bere kjent med dere:)

gratulerer så mye og velkommen hit

Gratulerer[:)]

grattis :D:D
jeg fiksa meg legetime med en gang jeg fant ut jeg var gravid :D likeså greit å få tatt urinprøve å slikt for å få vite om man har proteiner å eggehvite i urin. å om blodprøve å slikt er helt iorden :D

Gratulerer så masse[:)] 

Back
Topp