Hei

siwro

Gift med forumet
Lurte på hvilken mensdag man kan dra til legen for å ta blodprøve om man har hatt el??
kan man bare gå til legen da og be om å ta prøver om man har hatt el? elr hva må man si?
Min første mensdag var 4 juni, og starta på pergo 5 til 12 juni.tengte kanskje jeg skulle gjøre det bare for å få sjekket liksom.

ORIGINAL: Ivara

I vanlig syklus (for de som har det) er det vel dag 21-23 mener jeg å huske.

Men når du står på pergo skal det vel være satt opp blodprøvedager uansett slik at de får sett om den har effekt.
Ring den legen som har gitt deg pergo og spør om når blodprøven skal taes du [:)]

ÅÅÅh sier du det??jeg har tatt blodprøve en gang for 2 år siden, etter en pergo kur..da ble det positivt at jeg hadde visstnok el..så spurte jeg henne en gang om jeg ikke skulle ta blodprøve igjen for å se, da sa hun at jeg ikke trengte det, fordi jeg hadde tatt, og da kom det til å være hver gang, men ikke vet jeg, er bare redd siden det ikke skjer noe snart[;)]

ORIGINAL: Ivara

Det er ikke alle som får EL på pergo hver gang ettersom jeg har skjønt.

Men du kan jo teste hjemme også da, med ELtester. Gir ikke like klart svar som blodprøve så klart, men du får jo en indikasjon.

mhm jeg har jo el tester, så skulle jo ha startet med dem, skulle egentli vært sammen da fra lørdag av men vi var ikke sammen før mandag så jeg tenkte det ble bare tull å starte på el tester, siden denne gang får vi sikkert ikke vært så mye sammen, siden jeg er borte neste uke og slikt...
El tester er vel til å stole på, er bare jeg som vil ha det sååå bekreftet, kanskje jeg ikke tror helt jeg har el, seden det ikke skjer noe....
Men men er såååå spendt på hva vi skal på kontrollen i august.

Back
Topp