Hei

m82

Glad i forumet
Har testet positivt i dag...kan ikke tro det. Vi har prøvd siden des 07. Sambo venter på svar på spermprøve, men nå kan vi senke skuldrene for vi KAN lage spirer! Vi har ingen barn fra før. Håper alt går fint og at jeg blir bedre kjent med dere[:D]

Gratulerer :)

Gratulerer å så gøy det var at dere greide det selv.[:D]

gratulerer og velkommen skal du være:)

Ja det er helt rart etter så lang prøvetid, men som sagt det har ikke gått opp for meg eller min kjære. Går bare rundt og smiler[:D]

Kan noen lære med å lage ticker?

Gratulerer sååå mye og velkommen inn hit

ticker lager du ved å trykke på en ticker du synes er fin.. dermed legger du inn det du vil av skrift og siste mens osv :))
også får du en kode som du kopierer inn der du har skrevet syklusene dine på profilen din [:)]

Takk! Jeg kommer bare inn på noe blodbank-greier når jeg trykker :get my ticket...

Nei men så gøy da m82[:)][:)][:)] har lest litt på prøvdlenge forumet og sett at du har vært der[:)] KJEMPE gøy at dere endelighar fått det til dere og[:)][:)][:)][:)] når tid har du termin ca??

ORIGINAL: m82

Takk! Jeg kommer bare inn på noe blodbank-greier når jeg trykker :get my ticket...

Trykk på bildet då[:)] Og husk at du må setje terminen tilbake 2dagar då, for amerikansk svangerskap reknes annleis.

ORIGINAL: Amaryllis

Nei men så gøy da m82[:)][:)][:)] har lest litt på prøvdlenge forumet og sett at du har vært der[:)] KJEMPE gøy at dere endelighar fått det til dere og[:)][:)][:)][:)] når tid har du termin ca??

Takk! I følge BV er termin 21 feb. Er uvirkelig dette!

Gratulerer så mye, det er ekstar hyggelig når det klaffer for dere som har slitt litt!

Velkommen [:)]

Gratulerer[:)]

Og velkommen hit[:D]

Takk takk til dere alle! Koselig[:)] Ja veien hit har virket laaaang, så nå håper jeg bare at alt går fint fremover[:)]

Takk[:D]

Back
Topp