Hei:(

MammatilAsk

Glad i forumet
jeg fant ut at jeg er gravid men en jeg bare flørter med.. klarer ikke si det til han..

skal treffe han på onsdag skal se om jeg klarer det da..

Uff ja det må være litt hardt alså, du får prøve å snakke med han på onsdag lykke til [:)]

Uffda. Ingen drømmesituasjon!
Håper det løser seg på onsdag når dere får pratet! LYKKE TIL! [:)]

ORIGINAL: Cameleon

sign

jeg har sakte det til han. snakket med han på msn med video samtale. Han sa det kommer til å ordne seg.. Og han sa det ville ordne seg.
Jeg kommer til å beholde barnet siden. jeg er mot abort og det veit han. så gleder meg til ungen kommer:) Han sier han skal støtte meg. Men jeg skal snakke mer med han i morgen.. når han kommer på besøk

jeg har sakte det til han. snakket med han på msn med video samtale. Han sa det kommer til å ordne seg.. Og han sa det ville ordne seg.
Jeg kommer til å beholde barnet siden. jeg er mot abort og det veit han. så gleder meg til ungen kommer:) Han sier han skal støtte meg. Men jeg skal snakke mer med han i morgen.. når han kommer på besøk

Ut fra dine tidligere innlegg får jeg ikke dette helt til å stemme[&:][8|]
Hvor i alt dette er samboern din? Er det greit for han at du beholder et barn fra et sidesprang?

Skeptisk

ORIGINAL: EmilieOGSpira

Ut fra dine tidligere innlegg får jeg ikke dette helt til å stemme[&:][8|]
Hvor i alt dette er samboern din? Er det greit for han at du beholder et barn fra et sidesprang?

Skeptisk

Trollllllll

Back
Topp