Hei

.::Tiiine::.

Forumet er livet
Hei hei ! Tenkte  jeg måtte hilse på dere her inne siden jeg venter nr 2 ca 10 januar [:)] Har regnet meg ut og det stemmer ganske godt etter det jeg har regnet ut!
 
Jeg er 25 år gammel og bor i Stavanger med samboer og min sønn Oliver på 9 mnder [:)] Håper dere har plass til en til her inne?
 
Tine!
 
Grattis med nr. 2 og velkommen hit til oss [:D]
 
Gratulerer 
 
Gratulerer og velkommen inn her [:D] Oliver er ett så fint navn, vi tenker å kalle babyen det visst det blir gutt.
 
Gratulerer og velkommen til januar! [:)]
 
Klart det er plass til deg her inne!!!!!
Gratulerer med nummer 2![:D]
 
ORIGINAL: JeanetteB

Gratulerer og velkommen inn her [:D] Oliver er ett så fint navn, vi tenker å kalle babyen det visst det blir gutt.
Vi også hehe[:)] Bare med Islandsk uttalelse[:D]
 
hei [:D] og gratulerer med spire nr 2[:D]
 
ORIGINAL: S.Reve

Hei på du!
Det har vi!
Kjekt med flere fra samme plass,kanskje vi kan få til et treff en gang? [:)]
Gratulerer med spiren!

 
Så klart vi kan anytime, jeg har ikke å veldig mye å gjøre om dagene samt så kjenner jeg ikke så veldig mangen her siden jeg bare har bodd her i noen få år [:)] Bor du i byen?
 
ORIGINAL: S.Reve

ORIGINAL: .::Tiiine::.

ORIGINAL: S.Reve

Hei på du!
Det har vi!
Kjekt med flere fra samme plass,kanskje vi kan få til et treff en gang? [:)]
Gratulerer med spiren!


Så klart vi kan anytime, jeg har ikke å veldig mye å gjøre om dagene samt så kjenner jeg ikke så veldig mangen her siden jeg bare har bodd her i noen få år [:)] Bor du i byen?


Så bra!
Nei,bor ute på jæren nå,men har da bil,så kan vi evt ha utetreff eller hjemmetreff [:D]

 
Hehe jæren ja det var ett stykke *KNIS*[8D] Hva med å ta oss en kafetur eller en tur på kvadrat en dag?
 
Back
Topp