HEI

x1xiza

Glad i forumet
Eg lurer på ein ting ( NEI eg lurer på ein heil masse hehe )
Er det noken her som kan forklare sin syklus? som kjenner kroppen sin så godt?
Eg er så usikker på dette ang. El...kortid pleier dere å få det? er det alltid 14 dager før neste mens?

fekk mensen 12.aug
29.aug begynnte det å komme litt slim...er dette starten på EL ? eg har litt stikkinger i sida også, er litt uvel og små svimmel..
Men EL testene viser enda negativt...

Eg virker sikkert heilt KLØNE her men...hjelp...

du har jo fått det til uansett så du er langt frå dum [:)] heldiggris[;)] eg har bestemt at det skal gå denne månaden[;)] tenker positivt til det motsatte er bevist...så ikveld er det på`n igjen[;)]

Hei IZA. Jeg bruker å ha det slik du beskriver. EL slim noen dager før, samt stikkinger i magen. Så et bar dager etter blir El testen positiv. Så bare stå på du! Lykke til

Tusen takk for støttende ord! snille dere er[:D]

Hei Iza, nei dum er du ikke, og det skal du herved slutte å si om deg selv[;)] MIN syklus er som følger: jeg har fra 26-28- dagers syklus. Derfor er det lett for meg å regne. 28 dagers syklus: Menstruasjon 30. juli, -> eggløsning 14 dager etter første menstruasjonsdag-> 13. august. Da er det 14 dager til neste første menstruasjonsdag og den skulle være på lørdag, men jeg ble gravid den 13, så da er det vel en stund til da..

Lykke til, og ikke gi deg[:)] Nok en gang; slutt å regn deg selv som dum, du er IKKE det lille venn!!!!

God klem fra lykkelige meg[:D]

*rødmer* takk linnemi[:)]
Og GRATULERER! [:D][:D][:D]

har du fått barnet? ser på tickeren din...?

EL er forkortelse for Eggløsning[;)]

Back
Topp