hei

kjempe fin dag idag,
mamma kommer for å male ett skap som skal på barnerommet,
jeg får nemlig ikke lov av mamma eller daddy å male det selv...
de er jo søte og bekymra da, bra de er litt overbeskyttende[8D][;)]

Her er alt bra [:)] Skal på jobb snart, men har mest lyst til å sitte å se på babytingene å drømme meg bort[;)]

Hei hei:=)
har netopp kommet hjem fra ultralyd, alt så ut til å være bra med den lille, og terminen er flyttet til 3 februar, er da plutselig 3 uker lenger på vei[:)]
Det er jo helt fantastisk, oog det var helt utrolig og se den lille babyen på skjermen som sparket og var full av liv[:)]

Hei hei..
Har det bare bra!
Har akkurat fått sønnen min til å sove litt, så da kan mamma slappe av:)

Er trøtt..  Måtte være på jobb klokken 08:00 idag. Og sto opp 06:00... Det var tidlig synes jeg.. Mmmm.. Gleder meg til å legge meg igjen![:D]

Men er mye å gjøre her, så jeg får bare holde ut!

ser ut som nesten alle får en travel men fiin dag[:)]korselig å høre fra dere jenter[:D]

Fin form, men litt...ikke deppa, men utafor kanskje? Har så innmari på feelingen at det er noe gæærnt med babyen, men så har jeg ingen grunn til å tro det så jeg blir litt irritert på meg selv fordi jeg går rundt og er negativ hele tida. Sikkert fordi jeg ikke har vært kvalm eller hatt noen andre tegn, ikke kjent spark som så mange andre...men helt grunnløst for det. Så utrolig teit det går an å bli [8|]
Men hehe spør og du skal få svar liksom [;)] Ellers er alt ok!

uff da ikke være lei deg sender deg en stoooooor klem jeg jeg har ikke vært noe kvalm jeg heller så det er opp til person til person å sparkene kjenner du snart skal du se det er oxo forskjellig til person til person ikke beskymre deg vennen ingen ting er galt[:)]men jeg er sånn selv noen ganger å da hjelper det ofte bare med noen gode ord eller en klem [:)]

ORIGINAL: Sanasol

Fin form, men litt...ikke deppa, men utafor kanskje? Har så innmari på feelingen at det er noe gæærnt med babyen, men så har jeg ingen grunn til å tro det så jeg blir litt irritert på meg selv fordi jeg går rundt og er negativ hele tida. Sikkert fordi jeg ikke har vært kvalm eller hatt noen andre tegn, ikke kjent spark som så mange andre...men helt grunnløst for det. Så utrolig teit det går an å bli [8|]
Men hehe spør og du skal få svar liksom [;)] Ellers er alt ok!

huff du må ikke å å bekymre deg, det er ikke bra for hverken deg eller babyen!
for å si det slik, jeg kjenner ikke babyen noe regelmessig. kjenner noe liv innimellom, men ikke MASSE. (enda gynokoloen sa ungen var ekstremt aktiv) [8D][&:]
om du merker spark ol kommer jo an på hvordan den ligger!
om du er veldig bekymret så ring å få deg en ul. for det har du krav på om du er bekymret! LYKKE TIL! 

Berre bra, bortsett frå at eg har begyndt å få VELDI vondt i ryggen... [8|]

Takk skal dere ha Bebbie og Vanilje! Det hjelper absolutt med noen vennlige ord Bebbie, fikk nesten klump i halsen (ok ikke bare nesten da [;)]). Å bli litt på gråten av noen hyggelige innlegg er vel absolutt et gravid-tegn? [:D]

Jeg skal på vanlig UL på torsdag. Men den dårlige følelsen vil ikke gi seg, har hatt den i flere uker. Jeg vet at det ikke er bra for noen av oss at jeg tenker sånn, men jeg klarer liksom ikke å riste den. Vanskelig å snakke om det til mannen min også, han trenger ikke bli bekymra bare fordi jeg har teite tanker og drømmer. Så jeg holder det vel mest for meg selv. Men da er det jo godt å ha dere [:)]

søt du er ...lykke til med ultralyd til torsdagen vennen da gleder jeg meg til å høre fra deg[:)][:)]

sanasol:
Jeg gikk også med en vond følelse av at noe var galt i mange uker før UL. men da jeg fikk se babyen i levende live, har jeg roet meg mye. Håper du får sett alt på UL, og at du blir rolig sånn som jeg ble :-) hverdagen min er mye lettere nå som jeg har sett babygutten min og vet at alt er som det skal :-) Lykke til på torsdag!! Alt går helt sikkert kjempebra :-)

Takk skal du ha Tonje [:)] 
Blir så sint på meg selv også vettu, for jeg har jo ingen grunn til å henge sånn med huet.
Regner med at jeg blir rolig etter torsdag. Hvis ikke går jeg til legen og får henne til å filleriste meg og fortelle meg et par sannhetens ord [:D]

Back
Topp