Hei:)

kate

Gift med forumet
Hvordan går det med jentene her inne?

Lenge siden jeg har vært aktiv her inne nå, men har hendt jeg har vært innom å smuglest litt.

Gratulerer så masse til Vilsågjerne og BabyT, med de to prinsene[:)] Har fått med meg at dems vidunderbarn har kommet til verden.

Også selvsagt til Twinanne som jeg litt på etterskudd gratulerer med en liten prins. Tror ikke jeg har fått gratulert deg? Gjør det ihverfall nå[;)]

Hvis jeg har glemt noe viktig nå, så er det rett og slett fordi jeg ikke har fått det med meg...Oppdater meg jenter!

Hvem av sliterne har blitt gravide den siste tiden da????

Klemmer fra Kate til dere alle sammen

Åh, så godt å ha deg tilbake igjen Kate!!!!!! Er så trist uten deg her inne[:)] Jeg har ikke blitt gravid siden sist, men venter nå på at tanta skal komme så jeg får oppstartsdato til nesespray og IVF!

Går det bra med deg?

Hyggelig at du stikker nesen innom og legger igjen et innlegg kate, godt å hørre fra deg veit du[:)]
Mange som har savna deg, og savner deg her..[:)] Solstråla vår!!

Sjølv så merkar eg at eg er litt "passiv" her inne, er jo en del nye folk som trår til, og siden eg er gravid veit eg ikkje alltid om det passar å svare(men er no alltid innom å les).. Men tar mine sjanser for det då og svarer, så sant eg kan svare[:)]

Håper at tida framover går fort, når sommeren kommer så fyker jo den av sted, og da vil høsten komme og kanskje tiden er inne for forsøk da..!
Krysser fingre for at alt det økonomiske vil falle på plass til dess!!

God klem vennen, som sagt: godt å hørre fra deg!!

Hei snuppa.
Kos å høre fra deg, savnet deg vettu. [:)]

Jeg er da venter igjen. Fikk tr forrige helg etter utskarpingen. Så ringte klinikken igjen.
De vil jeg skal he en tr til før evt oppstart. Satt opp time den 30.april.
Da skal jeg inn på innv.ul og skjekke at alt ser bra ut. Hvis alt ser bra ut blir det oppstart med spray i begynnelsen av mai.
Neste forsøk kommer til å blir utrolig spennende og nervepirrende.
Men gleder meg til å komme igang igjen. [;)]

Åssen er det med deg da vennen vår?

Stooor klem.

Heisann[:D]Så godt å se deg igjen,Kate[:)]
Her går det greit,har operert bort begge egglederene og litt av venstre eggstokk.Men nå har legene lovet å få meg gravid,så vi ser frem til neste forsøk.Blir fryseforsøk på oss.

Stooor klem

så flott at du er tilbake[;)]hvordan går det med deg? vi holder på med 2 fryseforøk[;)]

Hei.

Jeg hadde en MA i februar etter at første forsøket ble positivt.. Nå venter jeg på at 31 mars skal komme, då begynner jeg igjen på spray. Foreløpig uttak første uken i mai.

Gleder meg til nytt forsøk..

Hvordan går det med deg/dere?

Klem

Kate så koslig å se deg her inne igjen, har tenkt på deg.

Håper du har det bra mens du venter på neste forsøk.
Ønsker deg bare det aller beste, og på toppen på listen er det selvfølgelig at du skal få ditt største ønske oppfylt. Beundrer deg at du orker å stå på slik du gjør, for jeg hvet at du har en tøff tid bak deg med prøving.

ORIGINAL: kate

Hvordan går det med jentene her inne?

Lenge siden jeg har vært aktiv her inne nå, men har hendt jeg har vært innom å smuglest litt.

Gratulerer så masse til Vilsågjerne og BabyT, med de to prinsene[:)] Har fått med meg at dems vidunderbarn har kommet til verden.

Også selvsagt til Twinanne som jeg litt på etterskudd gratulerer med en liten prins. Tror ikke jeg har fått gratulert deg? Gjør det ihverfall nå[;)]

Hvis jeg har glemt noe viktig nå, så er det rett og slett fordi jeg ikke har fått det med meg...Oppdater meg jenter!

Hvem av sliterne har blitt gravide den siste tiden da????

Klemmer fra Kate til dere alle sammen

tusen takk for det kate[:D]

er ikke så veldig mye her inne selv i d siste, må bli vant til en helt ny hverdag no....[:)]

håper alt er bra med deg snuppa

stoooooor klem fra meg[:D]

Back
Topp