hei

Precious

Første møte med forumet
det virker som om det er så ufattelig stille her inne..... for å være helt ærlig så er forumet på snartmamma mye bedre.. vil anbefale dere å melde dere inn i terminklubbene der i stede.. for da har dere mye større mulighet til å få svar på det dere lurer på, på nesten ikke 5 minutter engang....
for dette var jo helt dødt!

Håper ingen ble snurte på meg nå.... ( prøver bare å være grei )

Klem[:)]
 
Er ikke her de store skjer veit du.. er de noe en lurer på så spør en bare hvor som helst, å får svar deretter...

klemz [;)]
 
Jeg har fått inntrykk at det er her det er best stedet :) Men har ikke prøvd så mange andre stender.
Jeg har alltid fått raske svar her og er veldig fornøyd. Men det hadde vært moro å funnet en chatt for gravide, men det tror jeg ikke noen av mammasidene har desverre. Men jeg gjør det beste av det, sitter her på jobben flere timer om dagne og kommer tilbake en tut sent på kvelden. Har blitt vane det alerede.
 
www.snartmamma.com har en chatt, men det er alltid hundrevis av folk der inne som svarer uansett..... Jeg syntes bare det var litt stille her....
Det er derfor jeg ikke har skrevet så mye.....
 
Er dere andre inne på flere steder? Eller er dere bare her på babyverden?
 
Jeg var inne å så litt på snartmamma siden nå. Synes det var utrolig rotete der... Masse blinkende figurer under innleggene, masse farger og rot. Kanksje bare jeg som liker det enkelt og greit men... Jeg er bare her inne på babyverdenen, og synes jeg får gode og raske svar på det jeg lurer på. [:)]
 
Back
Topp