hei

Reduce

Forumet er livet
hva gjør dere mai damer på i kveld da?

jeg sitter her overtrøtt og gidd ikke forflytte meg til sengen
Vært på barneklinikken med sara, hun har fått virus i luftveiene og sår hals[&:]
får ta meg en urge å legge meg...

akkurat nå driver jeg og skal legge inn litt skrytebilder av lillegutt

må legge de ut på mai forummet da sån at vi får se[:D]

ORIGINAL: Nusse76

Jeg får ikke bestemt meg for om jeg skal gå ut å ta en røyk,eller om jeg skal gå å legge meg...[8|][8|] Skikkelig dilemma..[:D]

hehe da hadde jeg tatt meg en røyk først osså hadde jeg lagt meg etterpå. sån at jeg ikke hadde logge å tenkt på den røyken hele natten[:D]

ORIGINAL: lilletrampe

er noe gæli med imashack eller hva det nå heter...får ikke lagt ut bilder i dag[:(]

Nei så kjipt da[:@]

men må du bruke den ima greien da for å få bilder ut?

jeg bruker aldri den, jeg ligger bildene mine på bolt.com åsså kopierer jeg de inn på bv.
men ejg er totalt data idiot og da[;)]

[:o] oj søren jeg kom på nå at jeg har glemt å vaske klær i dag, har jo vaskekjelleren full i skitten tøy[:-] viste det var noe jeg hadde glemt[:'(]

Så kjekt da, deilig å gå på trille tur da[:D]

skal dere pusse opp rommet til Sara?

Jeg skal ha han gutten jeg er dagmamma for i morgen også er barnehagen stengt så jeg skal ha 3 unger hjemme i morgen[8|][:D] 

Sara ble glad for blifrisk klemmen fra Sara[:D]

God bedring til Sara, håper det er fort over og hun blir frisk snart.

Jeg har endelig klart å få Aida til å sove, enten er det tenner eller magen, hun hylte når vi la oss kl 20:00 og hylte helt til jeg tok henne opp, så prøvde vi igjen kl 21 og hun hylte da og, ville ikke sove. Men når vi var oppe så var hun urolig og gråt litt. Helt til kl 1:40 var hun urolig, fikk mat da og nå sover hun. Når vi la oss kl 23 så skulle hun ligge helt inntil meg og holde meg i t-skjorta så jeg ikke "stikker av".

Imorra skal jeg til helsesøstra for å spørre om det kan være tenner, huff enda en j*vlig kveld....

Back
Topp