Hei:)

vålerenga12

Andre møte med forumet
Jeg er gravid i 16.uke, og 18år. Og jeg har smerter i magen hele tiden, legene sier at det ikke er unormalt, og slikt.. Men er det noen som har hatt det samme? Jeg er litt redd, selv om legen sier at det ikke er noen fare. Det er nesten krampetrekninger, noen ganger stikkende, det holder på hele tiden, og har vært sånn siden jul.. I februar var jeg til lege og fikk vite at det var eggløsningscyste, men jeg skjønner liksom ikke hvorfor det er borte nå, nå som jeg er gravid.. Noen som har noe svar??

God sommer til alle foresten [:)]

Du skal bare ta det med ro, de fleste har disse smertene, inkludert meg selv [:)]

jada det er normalt,men er du beskymret så ring til din fødeavd. der kan det hende de kan gi deg nærmere svar..og evt.la deg komme inn til en ul.
jeg gjorde det i mitt 11.uke og kom inn til ul. slik at jeg fikk roet meg og fikk vite at alt var bra..
lykke til.
klem[;)]

ok.. jeg blir vel litt paranoid,men er så redd for at det skal skje barnet noe.. søstera mi har nett hatt to spontanaborter, og det er så trist, vil liksom ikke at det skal skje med meg, men jeg er jo langt ute i svangerskapet åsså da, til å miste det.. Krysser fingrene[:)]

Dette er helt normalt. Har også hatt en del smerter, men det gir seg vel etter hvert. Tror de fleste har det sånn! Klem

Back
Topp