Hei

Hestejenta

Forumet er livet
Ja nå har jeg sittet og lest og lest inne på dette forumet siden desember på "Før svangerskapet" uten å skrive noen ting men jeg har lært mye![:)]
Jeg sluttet på pillen ved juletider og har prøvd siden det, nå hadde jeg imidlertid gitt opp håpet om å bli gravid før det hadde gått et år (som det står det kan ta etter at man har gått på P-piller). 
Men onsdag 2.8 testet jeg da T.R enda ikke hadde kommet og jaggu var den positiv![:D] Turte ikke helt og tenke at det faktisk kunne stemme og bestemte meg for å vente til denne uka og teste på nytt.
Fredag og søndag hadde jeg en blødning per dag og tenkte at dette var kjørt, men så testet jeg på nytt i går,mandag og den var positiv igjen![:D] Da føler jeg meg litt tryggere på at dette skal gå bra og er i følge terminkalkulatoren her 4 uker og 6 dager på vei og har foreløpig termin 13.april![:D] Det blir en spennede tid framover!

Så morsomt!
Velkommen til oss [:)]

Tusen takk!

Hei[:)]Gratulerer og velkommen[:D]

Hei!

Gratulerer så mye. Jeg hadde også en blødning helt i starten av svangerskapet sist, men nå har jeg en nydelig datter på 14 mnd!

gratulerer så mye [:D][:D]

Back
Topp