Hei

twinanne

Forumet er livet
Ville bare si at dersom dere ikke ser meg så mye de kommende dagene så er det bare pga at jeg har krøpet til sengs, og orker ikke å være på noe av data eller se på TV og slikt.

Tror min 3. uke med migrene har startet opp nå, har hatt 2 skikkelige omganger tidligere med en ukes varighet, det ser ut som det kan bli noe lignendes nå, er på min andre migrene dag i dag, litt av en ferie, min mann er lit sur på meg for han vil ut med båten og da foretrekker han å ha med meg, sin styrmannskone, er litt lei meg for at jeg ødelegger hans ferie også og ikke bare min[:(]

OK det var en furte tråd fra meg, men regner med at det er greit pleier ikke å plage dere med så mye slikt jeg.

Huff da. Håper det gir seg snart, god bedring.

Så utrulig kjedelig[&o] Det er synd det ikkje er noko som gjer det bedre..

Håpa da gir seg snart[:)]

Tenk på deg selv, funker ikke helsa så får du ikke gjort mye med det, sommeren er lang [:D]

ORIGINAL: Apple

Huff, stakkars deg... God bedring, kjære deg! Håper migrenen gir seg snart!

ORIGINAL: Ivara

God bedring twinanne. Håper det gir seg snart!

Klart vi tåler litt klaging, du er jo alltid så flink til å komme med gode ord når andre klager så da må du jo få lov du også!

Ta godt vare på deg selv nå.

huff det hørtes ikke mye godt ut vennen. håper du snart blir bedre så dere får dratt ut med båten.

Takk skal dere ha da er bare såvidt innom slik at jeg ikke får dårlig samvittighet pga at noen mener jeg svikter. Er ikke bedre idag.

off, det hørtes ikke noe godt ut, du får ha masse god bedrings ønsker herfra.

ORIGINAL: tm2306

off, det hørtes ikke noe godt ut, du får ha masse god bedrings ønsker herfra.

Hei jenter takk skal dere ha, noe bedre i dag men fortsatt kuppelhode.

Hm...håper denne migrenen gir seg utover  svangerskapet, eh...skal jeg fortelle dere noe morsomt[&:] eh...jeg tåler ikke progrestrone særlig godt, det betyr trøbbel og migrene, men jeg kan bruke migrene tablettene utover i svangerskapet litt usikker på hvor mange uker det er til. Men det kan hende det hjelper når morkaken er ferdig utviklet mer i uke 14, den produserer jo progrestrone som bare rakkern nå, hvet ikke om jeg skal eller jeg, men vokser gjør iallefall den lille, ligger en uke forran skjema nå så det gjør jo ikke noe det om den har det litt tavellt et par uker fremover nå slik at det går fort med morkaka[8D]

Orker ikke nå, men for vel vurdere akkupunktur for migrene her hjemme orker ikke en bilstrekning på 1 time nå. Men så er det jo ferietid også[&:]Hadde ikke tenkt å bruke penger på dette, trenger jo de helst til babien da.

Back
Topp