x1xhestehov1
Betatt av forumet
Har svevd litt inne her ei stund, lest og fulgt med litt. Men nå har jeg et spørsmål. Er på 5 rugedag og kjenner nesten ikke noe, kanskje litt svak mensmurring noen ganger. Dagen i går var dagen hvor eggene kunne feste seg, men den dagen var ikka annet en drittvanskelig. Var fortvila, sint og oppbrakt. Ei venninne er gravid og har ingen forståelse for at jeg ønsker avstand. Ble noen meldinger og mailer hvor jeg prøvde å forklare min situasjon, men hun sa bare hvor vanskelig hun har det og at vi MÅ snakke - noe jeg ikke orker. Er så redd det ble for mye for meg i går og at det ikke fester/fesret seg.
Ble vist visst mye vanskelig fra meg med en gang dette[&:]. Ikke meningen det, men trenger å spørre - kan den slik dag ha noe å si for festinga? Og hvor lite har dere kjent og alikevel vært gravide? Første forsøket vårt.
Ser det er så mange det har lykkes for her inne. Det er oppmuntrende!
GRATULERER ALLE SAMMEN!
Ble vist visst mye vanskelig fra meg med en gang dette[&:]. Ikke meningen det, men trenger å spørre - kan den slik dag ha noe å si for festinga? Og hvor lite har dere kjent og alikevel vært gravide? Første forsøket vårt.
Ser det er så mange det har lykkes for her inne. Det er oppmuntrende!
GRATULERER ALLE SAMMEN!