Hei

x1xhestehov1

Betatt av forumet
Har svevd litt inne her ei stund, lest og fulgt med litt. Men nå har jeg et spørsmål. Er på 5 rugedag og kjenner nesten ikke noe, kanskje litt svak mensmurring noen ganger. Dagen i går var dagen hvor eggene kunne feste seg, men den dagen var ikka annet en drittvanskelig. Var fortvila, sint og oppbrakt. Ei venninne er gravid og har ingen forståelse for at jeg ønsker avstand. Ble noen meldinger og mailer hvor jeg prøvde å forklare min situasjon, men hun sa bare hvor vanskelig hun har det og at vi MÅ snakke - noe jeg ikke orker. Er så redd det ble for mye for meg i går og at det ikke fester/fesret seg.  
Ble vist visst mye vanskelig fra meg med en gang dette[&:]. Ikke meningen det, men trenger å spørre - kan den slik dag ha noe å si for festinga? Og hvor lite har dere kjent og alikevel vært gravide? Første forsøket vårt.

Ser det er så mange det har lykkes for her inne. Det er oppmuntrende!
GRATULERER ALLE SAMMEN!

Gårsdagen har nok ingenting å si.

Velkommen inn til oss, her er det en herlig gjeng.
Som støtter deg og svarer deg så godt vi kan hvis du lurer på noe.

Lykke til videre med rugingen.

Hei og velkommen til oss[:)]

Gårsdagen har nok ingenting å sei, men forstår godt at du e lei.. Er ikkje greit når venner og familie ikkje forstår. Me sliter litt med eit vennepar som ikkje forstår. Ho blei heilt gira då me fortalde kva me skal. Dei prøver på nr. 2 no. Ho byrja å snakka om vogner og kom med masse råd om kva ein baby treng osv. Sa til ho at det var alt for tidlig å snakka om no, men ho berre fortsatte. Lukka øyrene mine godt igjen! Me har ikkje prøvd ivf enda, men etter inseminasjonen følte dei at dei kunne væra jungeltelegraf og fortella at det ikkje gjekk, til andre i vennegjengen. Irriterande[:@] Så no seier me svært lite til dei om prøvinga.

Håpa du klare å stenga ute maset til venninna di.. Ho meiner det sikkert godt, men forstår at du vil ha avstand no..

Lykke til i rugetida[:)] Ska kryssa fingrane for deg[:)]

Takk for gode tilbakemeldinger! Nei det er ikke mange som forstår dette vi holder på med. Noen ganger er det som om enkelte ikke har sirkulasjon i toppen. De tenker ikke at noe kan være vanskelig å høre.
Hadde en oppmuntrende opplevelse på trygdekontoret i dag. Kom med kviteringene mine og ville helst fortest mulig ut. Ei jeg kjente var der og hun skal ikke vite om dette. Dama ser granskende på meg og spør om det er første forsøk. Jeg har ikke lyst til å svare. Så sier hun atr hun har veldig persomlige erfaringer med det. Hun hadde selv vært gjennom det samme for mange år siden. Vi gikk på et eget rom å snakka litt. Så deilig å få snakke med noen som forstår og som jeg ikke kjenner. Fikk mail og nr hvis jeg trengte det. Det fins engler i menneskeskikkelse!

Men er det noen som kan si noe om de ble gravide uten mye mensmurring? Er så mange som har mye murring her inne.

ORIGINAL: * Bobbo *

Gårsdagen har nok ingenting å si.

Velkommen inn til oss, her er det en herlig gjeng.
Som støtter deg og svarer deg så godt vi kan hvis du lurer på noe.

Lykke til videre med rugingen.

Tror det er veldig individuelt hvor mye mensmurringer en har. Begge deler er nok helt vanlig.

Så kjekt å møte på sånne engler[:)] de fleste klager jo ofte på trygdekontoret

Vil ønske deg velkommen inn hit[:)]
Håper egget ditt har festet seg for nærmere 9 mnd [:)]

Dytter denne opp litt og håper at noen flere kan svare.
Masete ny dame.[;)]

Lurer mer og mer på om det mislykkes for meg.[&o] "Alle" har jo opplevd mye mensmurring. Har noen blitt gravide uten masse murring eller ikke noe? Kanskje ikke dette er det rette forumet å spørre i siden det er så få som svarer?

Jeg har ikke vært med på noe forsøk enda, men ville bare ønske deg velkommen!!! Håper dere har lyktes!!

Dette har ikke noe å si for festinga, og velkommen hit.

Velkommen hit[:D] Koselig når det kommer noen nye hit, selv om jeg IKKE unner noen å være her..[&:] Håper du/dere skjønner hva jeg mener[:)]

Jeg har nesten ikke mensmurringer. Kanskje litt av og til, men det kan like gjerne være luft i magen, noe jeg har MYE av..[:-] Ei uke igjen til jeg skal teste. Så håper det ikke har så mye å si. Alle er jo forskjellige og reagerer forskjellig. Noen kjenner ingenting og er likevel gravide[;)] Lykke til[:D]

Back
Topp