Hei!!!

mila76

Betatt av forumet
Hei jenter!!!
 
Da er jeg dessvere endelig her...Er litt glad for at det er forum for oss også..Følt meg ikke helt hjemme i det vanlige forum lengre...Jeg sluttet med ppiler Jan 2005..Begynte og prøver aktivt siden Mai 2005...I dag har vi endelig bestemt oss for en legetime 1 august.Har hatt vanlige bloodprøver for å se om jeg har eggløsning og prøverne var fine...Men nå ble det utredning på oss i høst...Trenger virkelig en sommerferie[:(][:(][:(] Det har vært litt tøft i det siste pp...Trodde aldri dette skjer til oss!!Men det trodde vi alle sikkert...Har nesten igjen venniner som ikke gravid akkurat nå...Det er ikke lett å takle men jeg er litt glad for å kunne slappe av og endelig få litt hjelp til dette snart...Det var min historie og jeg gleder meg til å bli kjent med dere her inne[:)][:)][:)]
 
Ja,fast legen egentlig synes at vi burde prøver ett år til før utredning men jeg var ikke enige...Blir snart 30 og har hørt at utredning er en lang process og kan ta tid..Derfor bestemte vi at det er bedre å utredes nå..
 
Velkommen skal du være til oss [:D] (selv om vi ønsker å være færrest mulige inne på dette forumet, og gjerne forsvinne så fort som mulig[;)])
 
Det er denne pp nøyaktig fire år siden jeg sluttet på p-pillen men har ikke vært til utredning. Holder på å bygge opp mot til å ringe legen min....
 
 
 
Back
Topp