hei

cruella24

Glad i forumet
No er det lenge siden sist eg va hær ja......men har sniktittet engang iblant hær på juni klubben.... har bare ikke følt at eg har hatt noe på hjerte før no... det eg lurer på om det er noen ifra  vestfold spesielt fra tønsberg/nøtterøy område men ingen tvang som skal føde sånn ca den 21.juni som er min UL-termin....kanskje vi treffes på sykehuset i tønsberg[:)] åsså en ting tel er det noen som sliter me at nurka sine driver å sparker oppi ribbeina og putter beina langt inn under ribbeina for det problemet har visst eg......er skikkeli ubehageli[&:]

Du må bare gi lyd fra deg med alt som d skulle være. Her luftes det litt av hvert! Ikke noen jeg vet om som er fra Tønsberg/Nøtterøy, men jeg har bodd på Tolvsrød i to år tidligere og må si at jeg savner byen Tønsberg om sommeren.
Er utrolig hvordan det utvikler seg med spark og bevegelser nedi magen, og jeg for tiden sliter veldig med at han sparkert så kraftig at det gjør vondt. Men men.. det gjør litt godt når man blir obs på at han er tilstede også da.[;)]

Back
Topp