Hei

Maria883

Betatt av forumet
Hei det dere alle sammen. Jeg var hos jormor i dag å sku høre etter hjerte lyden, men hu fant den ikke. Jeg er 11 uker på vei. Hu sa at hu tror det var ungen som lå under pulsårene, pga jeg lå jo på en bek å hadde puls på 140,160 osv.. og det er ikke normal hvile puls for en viksen, så hu var nesten helt sikkert på at det var ungen. Skal høre i gjenn til fredagen. Håper hu hører mere da....

hun burde henvise deg til føden m engang.. hvor dem får sjekket om alt står bra til m bebisen... da legen ikke hørte bebisens hjertelyd henviste han meg til sykehuset øyeblikkelig..

Det er helt normalt at man ikke finner hjertelyden i uke 11... jeg skal inn til jordmor neste uke og høre, og hun ville ikke sette opp time tidligere fordi man så lett blir skuffet når man ikke får høre noe... fra rundt uke 15 skal det være mulig å høre hjertet (noen ganger tidligere, men det er unntaket - ikke regelen)

Jeg hørte heller ikke hjerte i uke 11 å 13.Så det er helt normalt

det er ikke rart at de ikke fant hjertelyden..
er faktisk veldig mange leger/jordmødre som ikke vil prøve å lete etter hjertelyden før du er kommet til uke 14-16.

var hos legen idag.er 15+3.Han fant ikke hjertelyd.Men noen ganger kunne man ikke finne det før senere sa han..Gidder ikke bekymre meg.babyen er nok godt  gjemt der bak..Han hadde vel sendt meg videre om d var unormalt!!!??Så jo babisen i uke 12 på UL[:D]

Du kan sikkert bare ta det med ro.. Er ikke alltid de finner hjertelyden så tidlig.

Lykke til![:)]

Jordmoren ville ikke høre etter hjertelyden på meg i uke 12. Hun sa at det var ofte man ikke fant den og at det var mer stressende for meg dersom hun ikke klarte å finne den, enn om vi droppet det!

Ville ikke vært urolig hvis jeg var deg....

Klem, M

Skal ikke frykte noe. De finner den ikke før det har gått litt lengre tid. [:)]

Back
Topp