Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
TakkVelkommen og gratulerer så mye
Jeg har også termin 18 feb, mitt 4 barn ogsåDa hopper jeg i det å hilser pent på. Har sneket en stund men føler det er på tide med hallo!
Har termin 18 februar, dette blir mitt 4 barn. Gleder meg til å bli kjent med dere
Gratulerer Jeg venter også nr 4Da hopper jeg i det å hilser pent på. Har sneket en stund men føler det er på tide med hallo!
Har termin 18 februar, dette blir mitt 4 barn. Gleder meg til å bli kjent med dere
Så gøy Egentlig er dette mitt 5, men en er i himmelen<3 Syntes det er vanskelig å vite om jeg skal tenke barn nr 4 eller barn nr 5Jeg har også termin 18 feb, mitt 4 barn også
Takk Så spennende Gleder meg til å bli kjent med dere alle.Gratulerer Jeg venter også nr 4
Takk Gratulerer til deg ogsåHei hei og gratulerer. Velkommen til oss
Det er det samme for oss. Er mamma til fire barn, og venter vårt femte. Førsteskatten vår mistet vi i uke 35 i 2014, og jeg synes det er litt vanskelig å vite hva jeg skal si om det med antall barn. Varierer hva jeg gjør utifra enhver situasjon.Så gøy Egentlig er dette mitt 5, men en er i himmelen<3 Syntes det er vanskelig å vite om jeg skal tenke barn nr 4 eller barn nr 5
Jeg mistet også i uke 35, i 2019. Vel, da venter jeg mitt 5 barn. Føles riktig å si det. Selv om han ikke lever. Tenk at vi deler noe så likt<3 sterk er duDet er det samme for oss. Er mamma til fire barn, og venter vårt femte. Førsteskatten vår mistet vi i uke 35 i 2014, og jeg synes det er litt vanskelig å vite hva jeg skal si om det med antall barn. Varierer hva jeg gjør utifra enhver situasjon.
Jeg hadde aldri trodd jeg skulle få så mange selv, rart hvordan ting bare blirHeiTermin rundt da jeg også, men får først se om det er liv der inne. Skal bestille tidlig ultralyd når jeg kommer hjem fra ferie. Hatt tre aborter det siste året, så blir spennende å se.
Dette blir mitt 5. Barn. Hadde aldri tenkt jeg skulle ende opp med så mange
Ja, det er sjelden man møter på noen som har samme erfaring. Heldigvis må jeg si. Det finnes virkelig ikke noe verre enn å miste barnet sitt. Jeg er foreløpig veldig forsiktig med å glede meg over dette svangerskapet og føler jeg tar alt litt som det kommer. Etter vi mistet jenta vår fikk vi ekstrempremature tvillinger, født i uke 24 i 2016. Ingen av mine svangerskap har vært «normale», og jeg forventer ikke at dette blir det heller. Skal på TUL uke 12+0 nå på fredag, og jeg blir så overrasket om alt ser bra ut. Med minstemann (nå 4,5 år) fant de en stor nakkefold på ul i uke 12, så da fulgte det morkakebiopsi og alt. Den kom tilbake helt fin. Så jeg har en viss avstand til alt enn så lenge. Jeg synes det er veldig vanskelig å gå gravid, så enormt mye redsel og tunge traumer som hele tiden vaker.Jeg mistet også i uke 35, i 2019. Vel, da venter jeg mitt 5 barn. Føles riktig å si det. Selv om han ikke lever. Tenk at vi deler noe så likt<3 sterk er du
Ja, heldigvis ikke ofte… Jeg skjønner at du er redd, er det selv. Syntes det er vondt og vanskelig å gå gravid selv. Etter vi mistet gutten vår, fikk vi en liten jente (nå 2år) Hun sluttet å puste like etter fødsel og jeg husker jeg tenkte at nå skjer det igjen.. Men hun var svak grunnet medfødt lavt stoffskifte, og det endte heldigvis bra. Tar ingenting som en selvfølge lenger og tar en dag av gangen frem til barnet er født levende og har det braJa, det er sjelden man møter på noen som har samme erfaring. Heldigvis må jeg si. Det finnes virkelig ikke noe verre enn å miste barnet sitt. Jeg er foreløpig veldig forsiktig med å glede meg over dette svangerskapet og føler jeg tar alt litt som det kommer. Etter vi mistet jenta vår fikk vi ekstrempremature tvillinger, født i uke 24 i 2016. Ingen av mine svangerskap har vært «normale», og jeg forventer ikke at dette blir det heller. Skal på TUL uke 12+0 nå på fredag, og jeg blir så overrasket om alt ser bra ut. Med minstemann (nå 4,5 år) fant de en stor nakkefold på ul i uke 12, så da fulgte det morkakebiopsi og alt. Den kom tilbake helt fin. Så jeg har en viss avstand til alt enn så lenge. Jeg synes det er veldig vanskelig å gå gravid, så enormt mye redsel og tunge traumer som hele tiden vaker.
Huff, så skremmende. Vi får håpe at det går fint for oss alle denne gangen <3Ja, heldigvis ikke ofte… Jeg skjønner at du er redd, er det selv. Syntes det er vondt og vanskelig å gå gravid selv. Etter vi mistet gutten vår, fikk vi en liten jente (nå 2år) Hun sluttet å puste like etter fødsel og jeg husker jeg tenkte at nå skjer det igjen.. Men hun var svak grunnet medfødt lavt stoffskifte, og det endte heldigvis bra. Tar ingenting som en selvfølge lenger og tar en dag av gangen frem til barnet er født levende og har det bra
Ja, rare greierJeg hadde aldri trodd jeg skulle få så mange selv, rart hvordan ting bare blir
Samme hær....MA i februar hos oss....håper på at det blir bra denne gangenSå gøy Egentlig er dette mitt 5, men en er i himmelen<3 Syntes det er vanskelig å vite om jeg skal tenke barn nr 4 eller barn nr 5
Dere som mistet sent i svangerskapet, fant dere ut hva det skyldtes? Gjorde de obduksjon eller noe? Veldig lykke til til alleJeg mistet også i uke 35, i 2019. Vel, da venter jeg mitt 5 barn. Føles riktig å si det. Selv om han ikke lever. Tenk at vi deler noe så likt<3 sterk er du