Hei

PiluttaPilutta

Elsker forumet
⭐ Julestjernene 2020 ⭐️
Sniker meg litt inn her. Hadde opprinnelig termin 2/12, men ble satt i gang og fødte en gutt 19/11.
 
Går veldig bra med oss:) Fikk en liten snupp som både spiser og sover. Hvordan går det hos dere da?:)
Ingenting er bedre enn det :) Er dette deres første barn?
Her hos oss går det bra. Hun har vært flinkere med døgnrytmen fra start enn hva storesøster var, noe jeg nyter så lenge det varer :hilarious:
 
Ingenting er bedre enn det :) Er dette deres første barn?
Her hos oss går det bra. Hun har vært flinkere med døgnrytmen fra start enn hva storesøster var, noe jeg nyter så lenge det varer :hilarious:
Vårt «første» barn, men jeg (altså vi) har en datter på 11, snart 12 år fra før. Ble jo da nesten som å starte på nytt. Her har alt gått mer eller mindre knirkefritt fra start siden vi fikk til ammingen med en gang. Med storesøster var det veldig vanskelig, endte med delamming og til slutt bare mme. Ikke at det er noe feil med det, men veldig lettvint når ammingen fungerer:)
 
Vårt «første» barn, men jeg (altså vi) har en datter på 11, snart 12 år fra før. Ble jo da nesten som å starte på nytt. Her har alt gått mer eller mindre knirkefritt fra start siden vi fikk til ammingen med en gang. Med storesøster var det veldig vanskelig, endte med delamming og til slutt bare mme. Ikke at det er noe feil med det, men veldig lettvint når ammingen fungerer:)
Godt å høre at det går bra hos dere :happy: Kan tenke meg at det føles litt som å begynne helt på nytt når det er såpass lenge siden, ja.
 
Back
Topp