Sniker meg litt inn her. Hadde opprinnelig termin 2/12, men ble satt i gang og fødte en gutt 19/11.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Går veldig bra med oss Fikk en liten snupp som både spiser og sover. Hvordan går det hos dere da?Hei hoppsann og velkommen! Du fødte en gutt på samme dag som jeg fødte en jente Hvordan går det hos dere?
Ingenting er bedre enn det Er dette deres første barn?Går veldig bra med oss Fikk en liten snupp som både spiser og sover. Hvordan går det hos dere da?
Vårt «første» barn, men jeg (altså vi) har en datter på 11, snart 12 år fra før. Ble jo da nesten som å starte på nytt. Her har alt gått mer eller mindre knirkefritt fra start siden vi fikk til ammingen med en gang. Med storesøster var det veldig vanskelig, endte med delamming og til slutt bare mme. Ikke at det er noe feil med det, men veldig lettvint når ammingen fungererIngenting er bedre enn det Er dette deres første barn?
Her hos oss går det bra. Hun har vært flinkere med døgnrytmen fra start enn hva storesøster var, noe jeg nyter så lenge det varer
Godt å høre at det går bra hos dere Kan tenke meg at det føles litt som å begynne helt på nytt når det er såpass lenge siden, ja.Vårt «første» barn, men jeg (altså vi) har en datter på 11, snart 12 år fra før. Ble jo da nesten som å starte på nytt. Her har alt gått mer eller mindre knirkefritt fra start siden vi fikk til ammingen med en gang. Med storesøster var det veldig vanskelig, endte med delamming og til slutt bare mme. Ikke at det er noe feil med det, men veldig lettvint når ammingen fungerer
Men det er gøy da, også har vi jo en skikkelig engasjert storesøster med på lagetGodt å høre at det går bra hos dere Kan tenke meg at det føles litt som å begynne helt på nytt når det er såpass lenge siden, ja.
Heisann jeg ble også satt i gang, fikk en gutt 18 nov
Når skulle du egentlig ha da?Heisann jeg ble også satt i gang, fikk en gutt 18 nov
hihi 18 november her også hadde termin 13Heisann jeg ble også satt i gang, fikk en gutt 18 nov
Jeg hadde termin 29 nov men ble satt igang pga svangerskaps diabetesNår skulle du egentlig ha da?
Her ble det høyt bt og mild svangerskapsforgiftning, da var det godt å få føde og bli ferdig med svangerskapetJeg hadde termin 29 nov men ble satt igang pga svangerskaps diabetes