Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Gratulerer og velkommen! Så trist å høre om forrige svangerskap! Skjønner at det blir nervepirrende for deg! Håper så mange som mulig av oss ender opp med en baby i mars neste år.Hei dere! Sniker meg forsiktig inn her etter positiv test Ikveld Termin 7.mars.
Dødfødsel i uke 20 for ett år siden, så dette blir nok et nervepirrende svangerskap. Godt å ha et forum som dette å snakke om ting
Hei dere! Sniker meg forsiktig inn her etter positiv test Ikveld Termin 7.mars.
Dødfødsel i uke 20 for ett år siden, så dette blir nok et nervepirrende svangerskap. Godt å ha et forum som dette å snakke om ting
Gratulerer! Håper spiren din er kommet for å bliGratulerer og velkommen! Så trist å høre om forrige svangerskap! Skjønner at det blir nervepirrende for deg! Håper så mange som mulig av oss ender opp med en baby i mars neste år.
Håper også su får oppleve en levende spire i mars 2021 Kan ikke forestille meg hvordan det ville være å miste så sent..Godt og ha fleire i samme sko her
Vi mista i uke 20+2 i august i fjor, og fikk postitivt test forje uke
Tør enda ikke juble! Kommer nok ikke heil til og slå meg til ro
VelkommenHei dere! Sniker meg forsiktig inn her etter positiv test Ikveld Termin 7.mars.