Hei:-)

Anin

Elsker forumet
Himmelbarn
Jeg sniker meg inn her med et par spm:-) Jeg har fått positiv test og har termin i august hvis alt går bra. Pga komplikasjoner forige svangerskap var jeg på ultralyd på fredag og var usikker på hvor langt jeg var på vei men ut ifra mine beregninger så var jeg 5+2 på fredag. Det var da to huler med væske men kun det. Ikke noe annet. Jeg har ikke blødd og jeg tok blodprøve for å måle HCG. Leverte ny blodprøve i dag. Svaret på fredagens blodprøve var 4870. Noen som vet om det er normalt å ikke kunne se annet en væske i hula så tidlig? Jeg syntes det var rart at det ikke var noe annet inni der.

Ikke helt sikker men tror det er vanskelig å se noe så tidlig. Derfor de anbefaler å vente litt til. Jeg har fått ul time til neste tirsdag. Er da 6+4 ca. Troe jeg. Ble du satt opp på ny ul?

Ikke helt sikker men tror det er vanskelig å se noe så tidlig. Derfor de anbefaler å vente litt til. Jeg har fått ul time til neste tirsdag. Er da 6+4 ca. Troe jeg. Ble du satt opp på ny ul?
Ja, men pga at syklusen min ikke er som den skal pga dødfødsel i september, var jeg usikker på hvor langt jeg var på vei og de ville sjekke:-) Satt opp på ny ultralyd på fredag, og er ganske nervøs..

Jeg mistet i MA i juni. Men var til TUL da i uke 5+2. Så vidt noe kunne ses da. Ble satt opp på ul til uke 12. Jeg var der bare for å sjekke at jeg ikke var lenger på vei. Kan bare huske at det var noe utydelig i livmoren. Men hun mente at hun så vidt kunne se noe som var hjerteslag. Men babyen døde 9+3 så hadde hjerte frem til det.

Gratulerer med positiv test, og lykke til!

Gratulerer, og lykke til på fredag! :Heartred

Jeg mistet i MA i juni. Men var til TUL da i uke 5+2. Så vidt noe kunne ses da. Ble satt opp på ul til uke 12. Jeg var der bare for å sjekke at jeg ikke var lenger på vei. Kan bare huske at det var noe utydelig i livmoren. Men hun mente at hun så vidt kunne se noe som var hjerteslag. Men babyen døde 9+3 så hadde hjerte frem til det.
Ja for på meg så så man bare vann og ikke noe annet... så begynner å lure på om det er noe der

Du kan være kortere enn du tror? I fjor trodde jeg at jeg var lengre på vei enn jeg var, noe som resulterte i at på tul så de ikke annet enn en plommesekk

Du kan være kortere enn du tror? I fjor trodde jeg at jeg var lengre på vei enn jeg var, noe som resulterte i at på tul så de ikke annet enn en plommesekk
Hvordan så det ut? Og hvor langt på vei var du da?

Jeg hadde UL da jeg var 5+1 og så kun en sekk med væske i. Det kan jo være litt tidlig ennå! Er 6+0 i morgen og skal på ny UL. Krysser fingrene for oss begge! :)

Jeg hadde UL da jeg var 5+1 og så kun en sekk med væske i. Det kan jo være litt tidlig ennå! Er 6+0 i morgen og skal på ny UL. Krysser fingrene for oss begge! :)
Åh nå ble jeg glad:-) Det høres ut som det samme jeg så:-) Svarte hulrom med væske i?:-) Jeg fikk målt HCG også, og var 4870. Tror det er ganske høyt:-) Får svar på HCG prøve tatt i dag, i morgen. Håper det er god stigning:-)

Vist dere har graviditet+ appen så ligger det ultralydbilder fra de forskjellige ukene der. :happy:

Da har jeg fått svar på HCG målingene.

Fredag HCG- 4870
Mandag HCG- 5470

jeg syntes det er alt for liten stigning, så jeg regner egentlig med at det ikke har gått så bra..

Fredag HCG- 4870
Mandag HCG- 5470

jeg syntes det er alt for liten stigning, så jeg regner egentlig med at det ikke har gått så bra..

den stiger jo, gjør vel ikke det uten graviditet?

drister meg til å si gratulerer og velkommen, tenker dette går fint jeg:love2

den stiger jo, gjør vel ikke det uten graviditet?

drister meg til å si gratulerer og velkommen, tenker dette går fint jeg:love2
Jeg tror den egentlig burde vært dobla.. Så jeg er livredd for at det ikke er noe der... Men skal prøve å være optimistisk:-p

Fredag HCG- 4870
Mandag HCG- 5470

Har ikke så mye peiling, men håper det står bra til!

Back
Topp