Hei

mammatil2ogen spire

Flørter med forumet
Titter innom og sier hei.Har ikke vært her før,men har en stor gutt som er født i 28 november.

Håper jeg er velkommen her,nå,etter at det er godt så lang tid etter fødsel.

Ha en fin dag

hei hei..!
Her er alle hjertelig velkommen...! Er ikke alle som har vert her fra begynnelsen heller....
Håper du vil trives her med oss...
Gratulerer med gutten.... [:D]

Takk for det

Prøver å finne ut av hvordan dette fungerer.

Har vært masse på et annet forum,men synes det har vært så masse krangling der nå.Så jeg tenkte å se om det var bedre andre plasser.

da er du kommet til riktig sted, hehe... Her er det minimalt med krangling... Vi har vell bare hatt en diskusjon som ble litt mindre fine ord av her inne på november... men det er vell det... Litt mere av kranglingen inne på generell da, der går det ikke en dag uten en krangel...
OG du finner nok kjapt ut av hvordan dette fungerer... Er ikke så vannskelig når man først kommer inn i det... Men er så forskjellig fra forum til forum...[:D]

Velkommen hit[:D]
Håper du vil trives her sammen med oss[:)][:D]

Velkommen hit til oss! Helt konfliktfritt her, så det er bare å joine inn og delta[:)] Spennende å få høre mer om deg og dine!

ORIGINAL: dynnna

Velkommen hit[:D]
Håper du vil trives her sammen med oss[:)][:D]

Min gutt er også født 28 nov[8D]

HÅPER DU KOMMER TIL Å
TRIVES HER SAMMEN MED OSS!!

DISSE DAMENE ER SUPRE!

Takk for alle hyggeige velkomstmeldinger.

Er litt rart å sette seg inn i alt her,men jeg skal prøve og en god diskusjon,går jeg aldri av veien for,men når det blir direkte krangling og drittslening til hverandre på grunn av ståsted,det synes jeg blir for dumt,men som jeg har forstått,så er det ikke slik her

Velkommen[:D][;)][:D]

ORIGINAL: Bompeliten

HÅPER DU KOMMER TIL Å
TRIVES HER SAMMEN MED OSS!!

DISSE DAMENE ER SUPRE!

Selvfølgelig er du velkommen hit!!

ORIGINAL: Ariana

hei hei..!
Her er alle hjertelig velkommen...! Er ikke alle som har vert her fra begynnelsen heller....
Håper du vil trives her med oss...
Gratulerer med gutten.... [:D]

VELKOMMEN!!![:D]

ORIGINAL: to*gull!

Velkommen til oss! Er sikker på at du vil trives her! [:D]
[:D][:D][;)]

Må bare takke igjen jeg for en koselig velkomst her.Skulle jo ha kommet hit med en gang jeg ble graivd da,men bedre sent enn aldri er det jo noe som heter.

ORIGINAL: Perlemor til to

ORIGINAL: to*gull!

Velkommen til oss! Er sikker på at du vil trives her! [:D]
[:D][:D][;)]

Back
Topp