Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

TakkVelkommen! Hvor langt har du kommet? Så at vi har foreløpig termin omtrent samtidig
selv anslår jeg å være 3+6/4+0 i dag, med termin heeelt i slutten av aug/1 sept. Men lege går utifra menstermin (hadde en sa i nov med forskjøvet El) og sier at jeg er 4+2 i dag 
Takkselv anslår jeg å være 3+6/4+0 i dag, med termin heeelt i slutten av aug/1 sept. Men lege går utifra menstermin (hadde en sa i nov med forskjøvet El) og sier at jeg er 4+2 i dag
Er jo bare nå i starten de få dagene har betydning, så jeg sniker til meg noen dager og følger lege
Hvor langt er du?
Det skjønner jeg. Ei uke har litt mer å si enn et par dager!Så gøy! Jeg er etter egne beregninger (siden positiv el-test) akkurat like langt som legen din sier, altså 4+2!Beregning etter siste mensdag ville gitt nesten en uke lenger, men det stoler jeg ikke på for har både lang og ustabil syklus.
Hei! Ja! Jeg forsvant sporløst fra maiforumet etter fødselHei hei!
Gøy å se flere fra maigruppen her![]()

Det gjorde jeg også gittHei! Ja! Jeg forsvant sporløst fra maiforumet etter fødselGikk i sjokk
Men håper jeg er her for å bli!
Maiknøttene våre trenger søsken![]()
Hahaha, samme her! Kunne godt lære seg å dele littDet gjorde jeg også gittHar ikke vært der på nesten et år! Kom tilbake og fikk komme inn i skjult igjen for to dager siden
Vi endte opp med å få en turbo som hadde hatt godt av en lillebror eller søster![]()

Du er inne enda ser jegHahaha, samme her! Kunne godt lære seg å dele litt
Kanskje jeg kan få tilgang igjen ja. Har jeg ikke tenkt på!