Hei!

Zazu

Glad i forumet
Maiblomstene 2017
Sensommerbarna 2019
Føler jeg jinxer mulighetene for terminspire ved å melde meg inn, men shittlagå jeg prøver likevel!
Svangerskap nr tre siden vi begynte å tenke på nr 2, og håperhåperhåper jeg får være her til August og enda lenger!

Velkommen skal du være, satser på at spiren sitter ❤️

Velkommen! Hvor langt har du kommet? Så at vi har foreløpig termin omtrent samtidig

Velkommen! Hvor langt har du kommet? Så at vi har foreløpig termin omtrent samtidig
Takk :Heartred selv anslår jeg å være 3+6/4+0 i dag, med termin heeelt i slutten av aug/1 sept. Men lege går utifra menstermin (hadde en sa i nov med forskjøvet El) og sier at jeg er 4+2 i dag :)
Er jo bare nå i starten de få dagene har betydning, så jeg sniker til meg noen dager og følger lege :hilarious:
Hvor langt er du?

Takk :Heartred selv anslår jeg å være 3+6/4+0 i dag, med termin heeelt i slutten av aug/1 sept. Men lege går utifra menstermin (hadde en sa i nov med forskjøvet El) og sier at jeg er 4+2 i dag :)
Er jo bare nå i starten de få dagene har betydning, så jeg sniker til meg noen dager og følger lege :hilarious:
Hvor langt er du?

Så gøy! Jeg er etter egne beregninger (siden positiv el-test) akkurat like langt som legen din sier, altså 4+2! :D Beregning etter siste mensdag ville gitt nesten en uke lenger, men det stoler jeg ikke på for har både lang og ustabil syklus.

Så gøy! Jeg er etter egne beregninger (siden positiv el-test) akkurat like langt som legen din sier, altså 4+2! :D Beregning etter siste mensdag ville gitt nesten en uke lenger, men det stoler jeg ikke på for har både lang og ustabil syklus.
Det skjønner jeg. Ei uke har litt mer å si enn et par dager! :)

Hei hei!
Gøy å se flere fra maigruppen her :D

Hei! Ja! Jeg forsvant sporløst fra maiforumet etter fødsel :D Gikk i sjokk :hilarious:
Men håper jeg er her for å bli!
Maiknøttene våre trenger søsken :Heartred
Det gjorde jeg også gitt :P Har ikke vært der på nesten et år! Kom tilbake og fikk komme inn i skjult igjen for to dager siden :)
Vi endte opp med å få en turbo som hadde hatt godt av en lillebror eller søster :D

Det gjorde jeg også gitt :p Har ikke vært der på nesten et år! Kom tilbake og fikk komme inn i skjult igjen for to dager siden :)
Vi endte opp med å få en turbo som hadde hatt godt av en lillebror eller søster :D
Hahaha, samme her! Kunne godt lære seg å dele litt :hilarious:
Kanskje jeg kan få tilgang igjen ja. Har jeg ikke tenkt på!

Back
Topp