hei

Mamma til snart 6:)

Betatt av forumet
e der mange her inne som har født på tromsø sykehus å kunne fortalt litt om opplevelsan dokk har fra det? er mulig æ må føde i tromsø så hadde vært litt godt å kansje litt betryggende vest noen kunne sakt nåkka om det.
 
Har født der to ganger og har to fine opplevelser.
Aug 15 og april 17.
Flotte jordmødre som hjalp til underveis. Brukte badekar som smertelindring. Ca tre timer etter fødsel fikk jeg tilbud om å være på avdeling eller eget rom på pingvinhotellet. Valgte det siste begge gangene. Veldig deilig med eget rom og dusj. Føler jeg fikk den hjelpen og veiledningenjeg behøvde :)
 
Har en traumatisk fødsel bak meg på unn med ei ufyselig og ekkel jordmor.
Mye som desverre gikk galt den gangen , inkompetent lege som kom inn da ting ble akutt revnet så mye som man bare kan.
Måtte vente 8 timer på operasjon i ettertid.
Har vel adri i mitt voksne liv fått så mye kjeft som jeg fikk hos jormor før og under fødsel.
Fikk ingen veiledning og stort sett bare kritikk og masse kjeft. Når jeg spurte om veiledning så fikk jeg bare beskjed om å gjøre som jeg selv ville.
Ho klarte til og med og slenge fra seg komentar at dette er jo Bare en blandingsunge,Min mann er ikke norsk.
Og dette var ikke av det værste hun klarte å lire av seg.

Denne damen jobber dær enda , så gruer meg fælt til å møte på fødeavdelingen denne gangen.
Saken ble klaget inn men da jordmor hadde skrevet "mine fødselspapirer på egen fantasi og ikke faktiske hendelser" i mine papirer så ble jeg ikke hørt, og papirene ble nektet endret. Selv om både samboer og mamma var vitner tilstede undet hele seansen.
Ikke meningen og skremme med denne historien, jeg var nok bare ekstremt uheldig.
 
Har en traumatisk fødsel bak meg på unn med ei ufyselig og ekkel jordmor.
Mye som desverre gikk galt den gangen , inkompetent lege som kom inn da ting ble akutt revnet så mye som man bare kan.
Måtte vente 8 timer på operasjon i ettertid.
Har vel adri i mitt voksne liv fått så mye kjeft som jeg fikk hos jormor før og under fødsel.
Fikk ingen veiledning og stort sett bare kritikk og masse kjeft. Når jeg spurte om veiledning så fikk jeg bare beskjed om å gjøre som jeg selv ville.
Ho klarte til og med og slenge fra seg komentar at dette er jo Bare en blandingsunge,Min mann er ikke norsk.
Og dette var ikke av det værste hun klarte å lire av seg.

Denne damen jobber dær enda , så gruer meg fælt til å møte på fødeavdelingen denne gangen.
Saken ble klaget inn men da jordmor hadde skrevet "mine fødselspapirer på egen fantasi og ikke faktiske hendelser" i mine papirer så ble jeg ikke hørt, og papirene ble nektet endret. Selv om både samboer og mamma var vitner tilstede undet hele seansen.
Ikke meningen og skremme med denne historien, jeg var nok bare ekstremt uheldig.
Å fy faen for en drittsekk.
 
Back
Topp