Hei!

Santa

Blir kjent med forumet
jeg har fulgt med her litt, men ikke skrevet noe enda! Etter et par kjipe episoder siste året, har vi vært og sett på en frisk og fin liten gutt i dag :smiley-angelic003 SÅ stas!!

jeg har fulgt med her litt, men ikke skrevet noe enda! Etter et par kjipe episoder siste året, har vi vært og sett på en frisk og fin liten gutt i dag :smiley-angelic003 SÅ stas!!
Gratulerer!
Hvor langt på vei er du, siden du har sett kjønn allerede? :happy:

Gratulerer!:happy: For en deilig nyhet! Jeg er så (!) spent på første UL jeg også, men tror jeg skal vente en stund. 9+5 i dag.

Hei hei:)
Eg var på ultralyd sist i veke 11. Og då er eg sikker på at eg såg ein gut inne i der;) Eg veit det er tidlig, men legen var enig i at det kunne sjå slik ut. Blir overraska om det er ei jente som kjem ut!;)

Gratulerer og velkommen hit :Heartred

Gratulerer og velkommen inn hit

Hei hei:)
Eg var på ultralyd sist i veke 11. Og då er eg sikker på at eg såg ein gut inne i der;) Eg veit det er tidlig, men legen var enig i at det kunne sjå slik ut. Blir overraska om det er ei jente som kjem ut!;)

i 11 fullgåtte uker? Var det på 3D eller 2D?? eeer så spent så jag går snart av på mitten och lurer på når jag kan boka en time :hilarious:

Back
Topp