Hei

HanneSjarlotte

Betatt av forumet
Hei. Tror jeg tørr å komme inn hit. Veldig usikker, og veldig stort steg for meg! Jeg ble gravid på p-piller, og fant ut av dette rett etter meg og min kjære valgte å roe forholdet litt ned , typisk! Hele situasjonen er kjempe spesiell. Jeg har to fantastiske barn fra før, og prøver å venne meg til tanken på enda en. Klarer ikke helt å glede meg før TUL.. Men prøver.. Hvartfall hei alle dere, Håper jeg kan henge med dere alle helt frem til april ❤️

Gratulerer og velkommen[emoji3][emoji173]️

Hei. Tror jeg tørr å komme inn hit. Veldig usikker, og veldig stort steg for meg! Jeg ble gravid på p-piller, og fant ut av dette rett etter meg og min kjære valgte å roe forholdet litt ned , typisk! Hele situasjonen er kjempe spesiell. Jeg har to fantastiske barn fra før, og prøver å venne meg til tanken på enda en. Klarer ikke helt å glede meg før TUL.. Men prøver.. Hvartfall hei alle dere, Håper jeg kan henge med dere alle helt frem til april ❤️

Gratulerer og velkommen til oss skal du være :Heartred

Gratulerer og velkommen:-)

Hva mener du med å roe ned forholdet? Er dere ikke sammen?

Hvor store er de andre barna?

Forholdet er relativt nytt, men med denne graviditeten, må vi jo selvfølgelig finne løsninger på ting! Og vi er sammen om det :). Han er veldig tilstede for de andre to barna mine, og de er fra et tidligere forhold.
Men alt ble litt som et sjokk da jeg kanskje stolte litt for mye på p-pillene..

Gratulerer og velkommen! Alle stoler vi jo blindt på p-piller helt til vi oppdager at nei, de var ikke 100% sikre allikevel. Sånt skjer. Jeg har alltid stolt på p-piller, og de har aldri svikta meg. Men for et sjokk da, jeg hadde aldri tenkt i de tanker at jeg var gravid om jeg gikk på p-piller.
Uansett, dette klarer dere nok helt fint også i et nytt forhold. Hvordan reagerte han? Godt du har en som også er tilstede for de barna du har fra før. [emoji173]️

Gratulerer og velkommen! Alle stoler vi jo blindt på p-piller helt til vi oppdager at nei, de var ikke 100% sikre allikevel. Sånt skjer. Jeg har alltid stolt på p-piller, og de har aldri svikta meg. Men for et sjokk da, jeg hadde aldri tenkt i de tanker at jeg var gravid om jeg gikk på p-piller.
Uansett, dette klarer dere nok helt fint også i et nytt forhold. Hvordan reagerte han? Godt du har en som også er tilstede for de barna du har fra før. [emoji173]️

Han stolte like mye på pillene som jeg gjorde :hilarious: han ble meget sjokkert! Og syntes enda det er litt uvirkelig. Men han er alt annet enn negativ, så blir forhåpentligvis veldig bra! Tror det hjelper mye når vi får vært på TuL :) ❤️

Han stolte like mye på pillene som jeg gjorde :hilarious: han ble meget sjokkert! Og syntes enda det er litt uvirkelig. Men han er alt annet enn negativ, så blir forhåpentligvis veldig bra! Tror det hjelper mye når vi får vært på TuL :) [emoji173]️

Så bra! Det høres ut som dette ordner seg helt fint! Vet om flere som har blitt gravid i et ferskt forhold for så å være sammen i mange år. Det innebærer jo at begge satser på forholdet. Det kommer til å bli helt magisk når man ser på tidlig ultralyd at alt er i orden. Ser frem til den dagen selv og håper at alt er fint. [emoji173]️

Back
Topp