Hei!

Brennlotto

Gift med forumet
Mailykke 2018
Vårspirene 2021
Etter oul ble terminen min flyttet til 30.04, og jeg har begynt å titte litt innom her på april :) lilleknerten var frisk og aktiv, men sjenert. Regner med å gå på overtid så den kommer i mai, men synes det er koselig å hilse på dere aprildamer også. Har såvidt begynt å kjøpe inn litt utstyr, og i dag så jeg for første gang spark utenpå magen :love7 nå gleder jeg meg til at pappa og storesøster kan få kjenne spark også, selv har jeg kjent det i fem uker alt :)

Håper det er bra med dere alle og at resten av svangerskapet går som en drøm!

Etter oul ble terminen min flyttet til 30.04, og jeg har begynt å titte litt innom her på april :) lilleknerten var frisk og aktiv, men sjenert. Regner med å gå på overtid så den kommer i mai, men synes det er koselig å hilse på dere aprildamer også. Har såvidt begynt å kjøpe inn litt utstyr, og i dag så jeg for første gang spark utenpå magen :love7 nå gleder jeg meg til at pappa og storesøster kan få kjenne spark også, selv har jeg kjent det i fem uker alt :)

Håper det er bra med dere alle og at resten av svangerskapet går som en drøm!

Hei! Velkommen til oss [emoji4][emoji173]
Så kjekt å se spark utenpå! Har ikke sett spark her enda, men kan kjenne det når jeg legger meg om kveldene [emoji4] samboer har kjent noen få ganger hittil, og syns det er stor stas [emoji4]

Velkommen inn [emoji1]

Velkommen hit. :) Trivelig med flere april-babyer. Så blir det vel spennende å se om den kommer i april eller mai. Artig at du har sett spark på utsiden av magen. Har ikke sett noen på utsiden enda, (er 22 uker på vei), men både jeg og samboeren min har kjent. :)

Velkommen hit. :) Trivelig med flere april-babyer. Så blir det vel spennende å se om den kommer i april eller mai. Artig at du har sett spark på utsiden av magen. Har ikke sett noen på utsiden enda, (er 22 uker på vei), men både jeg og samboeren min har kjent. :)
Så herlig at dere begge har kjent spark! Her er det bare jeg som har kjent enda, men øyner håp nå om at kjære også skal få kjenne det innen noen dager :) jeg er 20+4 i dag.

Velkommen inn hit! :) Jeg vipper også mellom to termingrupper (mars/april), og bl.a. Sørlandssnuppa gjør det samme (april/mai).

Blir spennende å se om vi alle havner i April!

Back
Topp