Hei!

Akkakk

Forelsket i forumet
Novemberbarna 2021
Skal på ordinær ultralyd imorgen og lurer på om jeg må ha med svarene på blodprøvene fra uke 12?
Har fått svaret med blodtype men ikke alt det andre. Bør jeg ha med det også?
Takk for svar :)

Skal på ordinær ultralyd imorgen og lurer på om jeg må ha med svarene på blodprøvene fra uke 12?
Har fått svaret med blodtype men ikke alt det andre. Bør jeg ha med det også?
Takk for svar :)

Er dette de svarene man får fa sykehuset?
I såfall, ja, ta det med.
På mine papirer fra Ahus, så står det at jeg skal ha de med.
Jeg samler alle papirer som har med baby å gjøre i den helse"mappen" jeg fikk på 12ukers kontrollen.

Trengte ingen papirer sist. Er på sykehuset, og er jo ingen kontroll, bare ultralyd som setter termin :)

Er dette de svarene man får fa sykehuset?
I såfall, ja, ta det med.
På mine papirer fra Ahus, så står det at jeg skal ha de med.
Jeg samler alle papirer som har med baby å gjøre i den helse"mappen" jeg fikk på 12ukers kontrollen.

Ja, tok prøver i uke 14 (ish), men fikk bare tilbake svar på blodtype da de andre prøvene ikke hadde blitt brukt.. Legen mente det var blitt gjort en feil på sykehuset. måtte da ta nye blodprøver hos legen og har akkurat fått svar på de. Må hente de hos henne imårra før UL isåfall.
Har også alle papirer Ibsen lilla mappa. Kjekt ;)

Ingen som ville ha set på oul for min del hvertfall. Men var et skjema som kk hadde sendt med innkallelsen som de ville se på. Så var greit å ta med mappa [emoji4]

Jeg fikk beskjed om å hente ut svarene og ta det med på oul. Skal vist ligge sammen med helsekortet etter Jm sin mening;)

Siden det virker som det er så forskjellig praksis på alt rundt omkring ville jeg ha tatt det med for sikkerhetsskyld.

Min jordmor sa at svarene skulle ligge sammen med helsekortet så hun stiftet de faktisk til det.

vi skal ha med helsekort for gravide og alle prøvesvar

Hvordan gikk det i dag? ::

Jeg tar med de papirene og prøvesvarene jeg har fått. Men er ikke så mye som står da, bare blodtype og at jeg ikke har hiv og sånt.

Jeg trengte forresten ikke vise frem noe i dag!

Hun spurte ikke etter det. Hun valgte å bruke termindato som de målte på ultralyden i uke 12 fordi hun mente den var mer presis.
Vi fikk en liten overraskelse da, på TUL sa de at de var jente men i dag viste det seg at det er en GUTT med 100% sikkerhet!
Må omstille oss litt [emoji4] men veldig fornøyd da :)

Back
Topp