Hei

Lenore0315

Glad i forumet
Marsmellows-15
Har hatt to positive tester i dag, vi er så utrolig glade.
Jeg har ikke vært hos lege og aner ikke når termin er. Men blir nok en januarbaby.
Måtte fortelle det til noen :)
 
Jeg har nå hatt en negativ test og, er så stresset. Blir så lei meg om det ikke stemmer :( har dere bare tatt positive tester? Hvor mange har dere tatt?
 
Gratulerer [emoji177][emoji177]
 
Jeg har nå hatt en negativ test og, er så stresset. Blir så lei meg om det ikke stemmer :( har dere bare tatt positive tester? Hvor mange har dere tatt?
Skjønner at du blir stresset. Tatt noe ny? Kanskje vente noen dager før du tar en ny? Tok alle på morgenen, kan ta litt tid før HCG er sterk nok til å bli positiv på kvelden osv.. Lykke til ❤️
 
Jeg har nå hatt en negativ test og, er så stresset. Blir så lei meg om det ikke stemmer :( har dere bare tatt positive tester? Hvor mange har dere tatt?
Oj den her så jeg ikke ista [emoji53] Skjønner godt at du blir stresset, prøv å drikk litt mindre i kveld og ta en test på morgenurin i morgen [emoji177] Når det er så tidlig så kan litt utvannet urin påvirke resultatet [emoji177]
 
Skal prøve meg på en morgentest tror jeg.
 
Jeg har nå hatt en negativ test og, er så stresset. Blir så lei meg om det ikke stemmer :( har dere bare tatt positive tester? Hvor mange har dere tatt?
Oj, satser på den er falsk negativ. Aldri hørt om falsk positiv før
Masse lykke til [emoji172]
 
Back
Topp