Hei

Tammy87

Betatt av forumet
Hei
Jeg har holdt meg litt unna , men er forsatt gravid ..
Men har hatt brunt utflod siden søndag ettermiddag..ikke noe om natta men bare om dagen , når jeg går tur/i butikken.. ingen smerter , vi har ikke hatt sex på en mnd , lest på nette at dette er normalt .. men noen flere som har hatt dette her ? Skal til legen på mandag ..
hjelp hjelp

Har hatt samme siden tirsdag forrige uke. Var å målte HCG nivå sist uke, steg fint. Klarer allikevel ikke å la være å bekymre meg, så har bestilt time til TUL (privat) nå til helga.
Har også fått høre at dette er veldig vanlig og ikke noe å bekymre seg over. Men lettere sagt enn gjort!

Jeg hadde litt brun spotting rundt uke 8-9 i første svangerskap, alt var bare bra, og jeg fikk en frisk og fin jente til termin. [emoji4]

Okei jenter [emoji16]blir bare veldig bekymret ..skjer bare når jeg er i aktivitet ..
Rare greier [emoji848]

Jeg har hatt rød spotting 3-4 dager denne uken. Var hos legen idag og tok blodprøve og ble sendt til TIL for å forhåpentligvis få en bekreftelse. Er positiv, men også nervøs. Håper på å få komme til imorgen.
Har forstått at det er ganske vanlig og at det ofte går bra!

Hadde litt blod på papiret sist i går. Overanstrengte meg på jobb. Det er andre gang jeg har hatt det nå + smerter, men gynekolog sa det var normalt så satser på alt er i orden. Håper du også får beskjed om at alt er i orden!

Vi får holde oss oppdaterte jenter , lettere å være flere om samme sak.. skal til legen på mandag så da får dere tilbake melding [emoji16]

Blir det verre ved stress/overanstrengelse?

Nei ikke akkurat , blir være når jeg går til butikken eller bærer noe tungt.. så skal ta det helt med ro til jeg skal til legen på mandag.. dette er mitt første svangerskap så er veldig redd for det skal gå galt..

:)
Hei
Jeg har holdt meg litt unna , men er forsatt gravid ..
Men har hatt brunt utflod siden søndag ettermiddag..ikke noe om natta men bare om dagen , når jeg går tur/i butikken.. ingen smerter , vi har ikke hatt sex på en mnd , lest på nette at dette er normalt .. men noen flere som har hatt dette her ? Skal til legen på mandag ..
hjelp hjelp

Jeg har hatt sånn nesten 2 uke nå. Begynte med kun litt blød på papiret en kveld og deretter brun utflod liksom, hver dag. Siste dagene har vært greit nå, ikke merket noe.
Har vært inne for UL 2 ganger nå og det viser å være alt ok der inne :) det sa at foster vokser fint og har utviklet seg god nok i denne period også når jeg hadde denne rar utflod.
Jeg selv legger syld på mensen som skulle være ca denne tid, lettere og roe meg ned med denne tanke ;)
Håper din spire har det like fint inni magen også :greet025

:)

Jeg har hatt sånn nesten 2 uke nå. Begynte med kun litt blød på papiret en kveld og deretter brun utflod liksom, hver dag. Siste dagene har vært greit nå, ikke merket noe.
Har vært inne for UL 2 ganger nå og det viser å være alt ok der inne :) det sa at foster vokser fint og har utviklet seg god nok i denne period også når jeg hadde denne rar utflod.
Jeg selv legger syld på mensen som skulle være ca denne tid, lettere og roe meg ned med denne tanke ;)
Håper din spire har det like fint inni magen også :greet025

Hei
Tusen takk for beroligende ord [emoji16]
Skal be om ul når jeg skal til legen [emoji16]
Håper spiren min lever og har det bra ..
klem [emoji16]

Jeg har det likt som deg. Hatt brun utflod siden søndag. Bekymrer meg jeg også, men har jo lest at det er normalt og kan være helt ufarlig. Prøver å tenke at alt er bra, men synes det er litt vanskelig. Skal til legen på tirsdag, så skal høre hva hun sier da [emoji6]

Back
Topp