Hei

xmissx

Flørter med forumet
Jeg fant ut jeg var gravid i forrige uke skal nå være 4+4 jeg har slitt med to tidligi spontanaborte så ei frisk tulle på to, i fjor fødte jeg en englebaby i uke 17+5 , vi fant ut jeg har leiden mutasjon så jeg går på nlodfortynnende, (stikk hver dag i magen til 6 uker etter fødsel au) . Er det flere her som har erfaringer med dette, evt om blodfortynnende har hjulpet. Er veldi lykkelig, samtitig klarer jeg ikke og glede meg..

Jeg fant ut jeg var gravid i forrige uke skal nå være 4+4 jeg har slitt med to tidligi spontanaborte så ei frisk tulle på to, i fjor fødte jeg en englebaby i uke 17+5 , vi fant ut jeg har leiden mutasjon så jeg går på nlodfortynnende, (stikk hver dag i magen til 6 uker etter fødsel au) . Er det flere her som har erfaringer med dette, evt om blodfortynnende har hjulpet. Er veldi lykkelig, samtitig klarer jeg ikke og glede meg..
Sniker fra august. Søsteren min har det, tatt samme sprøytene i svangerskapet og har idag en utrolig søt og smart 1,5 åring [emoji7] Så det finnes håp!! [emoji173]

Ingen erfaring, men vil uansett ønske deg gratulerer og velkommen:) ønsker deg alt godt for dette svangerskapet!

Heller ingen erfaring, men ønsker deg masse lykke til, gratulerer og velkommen til oktober-forumet :)

Gratulerer med spire og velkommen i termingruppa Oktober 2017. :)

Ingen erfaring her heller.. ønsker deg velkommen til gruppa og håper virkelig du blir her helt til termin[emoji173]️ kjenner selv på engstelsen, fødte i fjord i uke 25 :( pga tidlig vannavgang og er livredd for at det skal skje en gang til.. men denne gangen skal det gå bra for oss begge! [emoji173]️

Gratulerer og velkommen hit :D

Jeg har!
Mistet i uke 33 av blodpropp så her bruker jeg fragmin fram til 6 uker etter fødsel :)
Måtte gjøre det sist svangerskap også å det gikk kjempe fint :) Anbefaler deg å prate med legen om bekymringene dine for det er dumt å skal måtte bekymre seg unødvendig :) Jeg får veldig tett oppfølging med ul annenhver/hver uke :) I tillegg får jeg ikke gå over termin. Fornøyd med det :)

Gratulerer og velkommen hit :D

Jeg har!
Mistet i uke 33 av blodpropp så her bruker jeg fragmin fram til 6 uker etter fødsel :)
Måtte gjøre det sist svangerskap også å det gikk kjempe fint :) Anbefaler deg å prate med legen om bekymringene dine for det er dumt å skal måtte bekymre seg unødvendig :) Jeg får veldig tett oppfølging med ul annenhver/hver uke :) I tillegg får jeg ikke gå over termin. Fornøyd med det :)
Trist og høre man må bli engle mamma her ble jeg lovet tett oppflging og det ene og det andre men legen hadde ikke tid før 11 april..

Back
Topp