Hei :)

Gratulerer så mye!!! <3

Gratulerer så mye, og velkommen hit! hvor gamle er de du har fra før? :)

Tusen takk :) Har en som er 7 år, en på 3 år og ei som fyller 2 år i sommer :)

Livlig da :p vi har bare ei fra før, og hun er også 7 :D hun har ønsket vi skulle få baby fra hun var 4 da, så vi gleder oss veldig til å fortelle henne nyheten. Hun er så klar for å endelig bli storesøster! :D

gratulerer :)

Åååå, det blir nok stas <3 når har dere tenkt å fortelle det?
Livlig da :p vi har bare ei fra før, og hun er også 7 :D hun har ønsket vi skulle få baby fra hun var 4 da, så vi gleder oss veldig til å fortelle henne nyheten. Hun er så klar for å endelig bli storesøster! :D

Åååå, det blir nok stas <3 når har dere tenkt å fortelle det?

Kanskje 10-12 uker, skal på en kontroll i neste uke hvor jeg antakelig får se på ul, så hvis det ser fint ut så ser vi det an. Men siden jeg mistet sist vil vi ikke si det for tidlig :)

Hva med dere?

Gratulerer :)

Så spennende! Håper alt er bra med den lille denne gangen <3 hvor langt er du på vei nå?Her skal vi prøve å vente til nærmere oul tenker jeg. -Men spørs nok om det blir oppdaget før siden heg alltid får en SVÆR mage..haha!
Kanskje 10-12 uker, skal på en kontroll i neste uke hvor jeg antakelig får se på ul, så hvis det ser fint ut så ser vi det an. Men siden jeg mistet sist vil vi ikke si det for tidlig :)

Hva med dere?

Så spennende! Håper alt er bra med den lille denne gangen <3 hvor langt er du på vei nå?Her skal vi prøve å vente til nærmere oul tenker jeg. -Men spørs nok om det blir oppdaget før siden heg alltid får en SVÆR mage..haha!

Er 6+0 uker nå, hva med deg?
Hehe, får ta det når det evt ikke går an å gjemme det :p sist var jeg også ganske synlig til oul følte jeg, magen hadde poppet til uke 20 tror jeg. Denne gangen veier jeg litt mer og magen er noe slapp fra vesla, så får se hvor tidlig det evt vises. :p

Back
Topp